2011年4月12日 星期二

終於化成第一個全妝♥

Yandy既第一個妝真係一波三折呀。
之前TZ既朋友仔芝芝幫過忙做MODEL~
但Yandy朋友仔既MODEL甩底,所以芝芝好好人咁俾我地人人化半塊面((感動~
大家可以去芝芝到睇下。
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=29774&do=blog&id=89184

今次,Yandy一個人完成左第一個妝啦。
本來係英國返黎放假既Roselyn應承左個做我MODEL的,但Yandy成日都搵佢唔到呀。
跟住搵左Bella幫手,但佢又少少作病,Yandy都係叫佢返去休息。
之後又搵到Polly幫手,但佢要考完試趕黎又係好辛苦。
係Yandy打定輸數返到學校既時候,Roselyn終於打俾我啦。
原來佢只係張電話卡未開返,搵唔到電話打俾我。
佢已經到左係學校等我啦。
睇下個妝化成點?!

鬼妹仔既Roselyn,性格好爽,一路食糖一路俾我化。
係我化得好慌既時候,一路讚我化得好靚。
當堂個心定哂。

最最最開心係修補到個斷眉位
不過個妝搞左好耐,唔夠時間練頭呢。
所以之後一日Yandy就返左去練頭,搵左前一日要考試都話肯趕黎幫手的Polly。
先化左個日妝(唔記得除左D夾先影相,所以唔放出黎啦。^^"),miss讚我眉同個嘴仔畫得靚呢。
跟住轉個晚妝,今次係Yandy第一次夾人地個頭呢。

好好好緊張呀。
我全程連氣都唔敢抖大啖。
Polly同我講野我都答到九唔搭八。嘻。
多謝Roselyn同Polly呢。今次分享住咁多先啦。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...