2011年6月15日 星期三

多謝技安小姐送我的第一次:幸福婚宴♥

話說,Yandy學化妝前一直有做job,但多是影會拍攝之類的工作。
不明所以的,Yandy亦沒朋友結婚請我去...=.=
至今去過的婚禮就只有表姐跟舅父的婚宴,但只去了晚宴部份。
本來美女kiko結婚的時候找我做姊妹,滿心歡喜以為終於可以看一次完滿的婚禮時...
臨門一腳,因為爺爺的去世就告吹了。
很對不起kiko~
Yandy那次也只去了觀禮就落跑了,寧可信其有嘛。人靚衫靚妝靚都冇得睇
終於,技技找Yandy一起出job去。
本來是化完姊妹就閃人,但Yandy很厚面皮的要求技技俾我跟全日。
感謝技技肯帶我呢個新人,似乎早前的黑氣因為大家給的正能量一下子趕跑了。
好運不斷呢!!!


早上6:00am就出發了,雨下很大,Yandy家樓下都水了。
整個化妝用的旅行箱提著走>.<~
跟技技會合後就出發到1881,提著旅行箱走了好幾層樓梯((手軟軟...
1881的房間超大超美,超有排場的。
技技化新娘,Yandy先幫奶奶化。
之後姊妹也陸續到了,化個冇停手呢
有點失算的是本來要化4個姊妹,最後有5個姊妹+一個奶奶
好在技技係到幫手化同set頭,終於順利完成啦。((感動!!!
Yandy要去kiss me個event所以即刻閃左人,已經遲到左...睇唔到個日妝...>.<~((呢個遲D再出文講
留返技技幫新娘轉個褂裝。
由於太忙,完全冇時間影相呀>.<希望到時有D花絮可以收得返啦。
LUNCH後又會合返,上技技既秘密機地開左一陣工,仲食左少少野。
咁又返去開工啦。
技技一去到就幫新娘換新LOOK。

努力中既技技。
Yandy就幫姊妹們補補妝同set返靚個頭。
一輪努力之後,大家都靚一靚呢。

是日超忙的伴娘,很NICE很好人,髮質超好的。

又是超NICE的姊妹,說話很溫柔,眼大大讓Yandy很羨慕>////<

皮膚很好的姊妹,化了個小smoke eyes讓眼睛看起來比較有精神!!!

右面是很貼心的姊妹,都先讓其他姊妹先化,每次都留最後。

表姐是第2個,Yandy跟著大家叫她表姐呢,很風趣的,不停給大家帶來笑聲。

終於有時間影下相啦。咁多位姊妹,仲有奶奶,技技都有幫手架。

靚靚既幸福新娘出場♥

兄弟姊妹們+新郎新娘的大合照!!!

忍唔住要影既結婚蛋糕,好靚呀!!!

最後緊係要同新郎新娘合照啦。明明只係對左一日,但唔知做咩全程都睇到Yandy好感動。
而且新娘子仲好好人咁預埋我地同賓客一齊食,受寵若驚呢>////<

好開心同技技一齊出job,辛苦哂你既照顧唷!!!

送你既閉月羞花圖,噗!
真係學左好多野,睇住技技三兩下手勢就轉好妝轉好頭。
最勁個樣係是但咩野拿起手都可以整到新娘子靚一靚。
成日7/8個造型,個個都咁靚...
睇到我眼定定...睇黎我仲有排學呢。努力加油呀Yandy!!!

是日直踩了17個小時!!!回家後散開了~但腦海還是不停地loop當天的片段,感覺好奇妙呢!!!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...