2011年6月4日 星期六

密密練‧冇停手‧終於出現第一次的perfect妝容啦!!!

早前見到芝芝,佢話我好似係TZ消失左咁...
嘩!!!有咁嚴重咩?!
問心個句Yandy真係少左上TZ,但唔係我懶呀>.<~
只係公司最近實在太忙啦,自己又密密練妝+出JOB,仲幫朋友仔搞緊個秘密基地。
時間表真係排到密麻麻呀,成個5月真係做到散哂呀...
為左證明我冇偷懶,今日分享一堆練妝相啦。
首先係Pipi, 咁岩個日有少少空當,就捉左Pipi上黎我家啦,住得近既好處。


下晝開始化,化完已經冇左日光啦,所以AFTER張相既光有D怪,仲影到油霖霖咁...屋企既lighting實在唔岩影相...
第一次見識到貼完眼睫毛變雙脈皮既狀況!!!
化橙色都冇眼腫問題出現!!!((真係要讚下自己呀>////<~
Pipi仲話化完似唔知邊個日本明星...((Yandy冇咩留意日本明星...
Anyway~Pipi喜歡就好了~^^~
是日忘記合照!!!可惡!!!係我最期待既親近時間黎架嘛...>.<((淚
再來找了同學Redz,她生病都應約呢>.<感動死我了...
不過如果有話我知病緊,Yandy一定會叫佢返去休息架,唔好以為坐係到俾人化好舒服,其實都幾累架...

是次練妝,miss話好好呢,冇野要改!!!第一次的perfect!!!
最開心係鼻鼻上面粒大暗瘡遮得好好呢!!!
今次真係辛苦哂Redz啦。

***合照唔記得UPLOAD,後補!!!
跟住又係TZ既美女--小柔。
唔覺唔覺同小柔都識左好耐啦,佢讀緊中學個時已經識,玩TZ先知原來佢一直有寫Blog。
皮膚仲係好似中學時咁白滑,羨慕死人咩...
幫佢化左個超淡妝,因為佢之後約左男友啊。男仔都係鐘意女朋友清清地啦~

今次Yandy幫小柔set埋頭呀,把頭髮咁靚唔好浪費嘛~XD~
呢次練妝都係VERY GOOD呢!!!正正正!!!
睇下個髮型啦。

係雜誌到自學返黎架,第一次落手整...個髻再圓D就靚哂啦。
因為小柔跟住仲要見男朋友仔,所以冇落到Spray,有少少髮絲走左出黎。


合照合照!!!ya!!!
小柔話睇唔慣自己紮起哂D髮頭個樣呢。
認真問,有紮定冇紮靚D先?

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...