2011年7月14日 星期四

技安小姐的豬...翻開夢想的新一頁!!!

7月10日係好日,男友生日之餘更是好友技安小姐的技寨D(2) Beauty開張大吉的日子。
為左就呢兩個咁重要既人,Yandy早上約埋Chalvy去賀技安小姐先。


話明賀呀嘛,緊係唔會兩手空空啦。

 
photo by 柑柑,我居然唔記得影底呢...orz...


我同Chalvy親手整左個花藍送俾技技,要屈佢放足一世!!!((好毒呀!!!
D花我摺左好耐架,Chalvy就幫手整靚佢,仲要加埋對襪仔添!!!
搵得Chalvy實冇甩拖既!!!


仲有兩朵白色既係Blogger想學摺所以Chalvy黎左個即場教學。勁呀!!!


唔止咁簡單架,仲有登登登!!!


Yandy既賀圖!!!不過有少少覺得自己搞錯左季節。哈哈!!!


我仲送左口水肩俾Heidi將會出世既BB女...但係又係冇影到相...@口@
請問我個腦既雜草可唔可以生慢D...



認識左新Blogger朋友Kate



終於見到美女Blogger Yan小姐啦!!!我好似太熱情嚇親佢呢。好在Chalvy控制住我。



未開張前Yandy同技技,仲有技技朋友一齊密密畫,邊傾邊畫,開心到不得了。



多謝技技接受左我咁多隨口up既意見,令我有份係你夢想既一小角到出現。



俾技技影到我搞搞震既罪證添!!!仲要放埋Slide...orz...



終於豬來了!!!Yandy真係第一次見到真正既燒豬!!!((好大鄉里囉...唔該...



Heidi幫我影呢張真戚好傳神呢>////<

係意想不到既情況下,技技居然邀請我一齊切豬!!!
仲要講埋D令人好怕羞既說話...((掩面



好啦,飲杯!!!生意越做越大!!!向夢想進發!!!


跟住就係Yandy起勢咁食野,所以唔洗問我發生左咩事啦。



當日留左幾個鐘就同Heidi美女先走啦,路上遇到剛要去既Blogger,好可惜唔可以留耐D呀,不過我會努力老屈技技搞雷會,等我地上佢既小天地大倒亂架啦!!!YEAH!!!


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...