2011年7月8日 星期五

向新的一頁進發前之【誕生日之化妝考試回顧】

明明已經過了很久,但看到照片的時候,又好像回到考試的場地。
那種緊張的感覺又再一次在心底湧現。

終於,收到考試的作品相。
感覺一切的努力都收成了!!!
考試的這一天,Yandy一輩子都不會忘!!!
因為當天正是我生日呢。

我其實早已習慣在考試中渡過生日,讀書時不明所以的,生日都是考試週。
現在出來工作了,還是要考...
來跟大家分享一下考試的點滴吧。

先來個BEFORE AFTER
Model小姐Roselyn說不介意我放的。
反正未化妝已經是美人兒呢,就面頰太瘦了,修容的光暗影搞了很久的說。
眼利的朋友有發現Yandy之前布化過Roselyn嗎? 請看這邊: 終於化成第一個全妝♥
Roselyn係我第一個全妝既Model呢,今次有冇化得靚過第一次先?!

化眼化咀仔。
個日Yandy出門前盡最大既努力,幫自己夾左個捲髮做最後既練習。哈哈哈!!!

|化完個妝,得返好少時間整個頭咋~>.<~Roselyn既頭髮算多同厚,勁驚唔夠時間...
Roselyn完全唔擔心我幫佢夾曲,仲係到玩game...((個次係我第3次夾真人咋,平時都係同假頭玩,認真的驚...
最後都順利完成。
執埋D野去影相啦。


終於到我影啦,埋位補補妝先。


整埋D頭髮,你睇Roselyn又係到整鬼我(左上)有圖為証呀!!!
乖乖地,正正經經影相啦。


imakeup send返俾我既花絮呢>////<~


其實呢個look(衣著同頭飾)係原本Yandy幫Roselyn設計既唸住考試架。((佢已經抺哂我幫佢畫既咀咀啦so sad...
唸住襯返佢既性格嘛,但MISS俾我既題目係要靚女妝,妝容方面亦都突出返溫婉感配合,所以最後用左白色花花,再襯返個紫色背景。


最後,跟Model合照的快樂時光~>////<~
順利拍完考試作品後,Yandy留在學校幫忙拍花絮。
拍拍下,有同學仔打黎話佢Model病左黎唔到,佢冇Model冇得考試呀。
所以Yandy就借左塊面出黎啦。
雖然Yandy個樣唔係咁岩要求,但都叫有得化呀。真係辛苦左同學仔。
但唔出相啦,唔知人地同學仔想唔想出樣,更加唔想為難大家既眼睛。哈哈哈!!!
我擔心左好耐,驚搞到同學仔唔合格,事實証明佢將唔靚女既我都化到靚一靚!!!大家一齊畢業!!!
畢業後,要更加更加努力,學海無岸嘛!
Yandy一直都努力緊架,月底又會開始新一期既課程。
唔介意借出面同頭髮俾Yandy化既朋友仔可以悄悄話我。((Pat Pat,化男妝個堂我留左俾你架。呵呵呵!!!
不過講明先,要影BEFORE AFTER,同埋要化個堂要求既妝容。希望大家唔好介意。
今次就寫到呢到啦。

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
如需化妝服務請E-mail查詢: yandymakeup@gmail.com
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...