2011年7月12日 星期二

一次美好的Facial體驗【Beauty Glow冷凍無針亮膚療程】仲有試做益大家!!!

話說Yandy真的很少做Facial,忙係藉口。
實情是...俾人狂sell好煩囉!!!
印象中的Facial是美容師自顧自的幫你做Facial,但佢做緊咩係完全唔知架。
後來有D會話你知我而家做咩咩咩,係點點點好,你買埋呢樣個樣呢樣個樣啦。者係做緊都要俾人sell...

都算啦,做完個Facial,個樣有幾驚嚇我相信大家都知啦。
個下係想即刻飛返去執返哂D眼耳口鼻上面,奈何總會有個BA小姐捉你入房講足一粒鐘,好似你唔JOIN COURSE或者加錢就唔走得咁。仲要你即時決定,9秒9俾錢個種為佳。
都好啦,俾埋錢安心join course後,越做越HEA,仲要話係你少左黎做所以冇效果,跟手又捉你入房又講過,迫你加錢JOIN貴D...
所以Yandy試過幾間後就開始斬腳指避沙蟲,冇再去美容院做Facial啦。
 
直到玩左TZ,睇到其他SIS既Sharing,又心思思想做。((哈哈!女人就係咁善變啦。
終於機會黎啦,TZ有Beauty Glow冷凍無針亮膚療程體驗!!!
Yandy 9秒9咁報左,又好好彩咁中左,咁就好開心咁去試做左一次Facial啦。
多謝The Ztyle同Beauty Glow!!!

 



Yandy是慣性早到的人,今天又早了半小時,接待我的Jade小姐還未到。
我先坐一邊看雜誌,眼見現場的BA小姐都很友善,而且超有禮貌的。
她們見Jade小姐未到,就先帶我去換衣服。
連嬸嬸也是超有禮貌的。

 


Locker



換衣服的地方,嗯...就只有布簾,安全感欠奉...Yandy換起來怕怕的。
不知道會不會有人不小心拉開了布簾。>.<




要說一段小插曲:
話說Yandy去換衣服的時候,忘了把櫃門鎖上,回來後居然發現櫃子內的物品refill了!!!
嬸嬸們也太有效率了吧!!!我換衣服只是把外套脫了,換上浴袍而已...可能連5分鐘也不到...不得不讚呢!!!


 
之後Yandy就被帶去這裡:


也太正了吧?!簡直就像庭園式的餐廳!!!還有點黃昏光射進來...Yandy很努力的忍著沒叫喊出聲

美的可以拍婚紗照的說...




另外這邊有點小食,但因為晚上約了朋友吃大餐,所以掛著口水沒吃...就喝了一小碗意米水。




還看到美麗的日落!!!讚!!!((可是玻璃窗沒擦乾淨...噗~




優閒地感受一下和暖的夕陽光照射在身上的感覺。((這人怎麼了....
好啦,其實說是有點無聊啦。給我雜誌看一下會比較好...都市人就是每一刻都停不下來的...

好在唔係坐左好耐Jade小姐已經到啦,佢帶Yandy行左個圈。
喂!!!D房間間都好靚囉!!!間間都好似酒店房...
個DANCING ROOM仲要係無敵大海景!!!
由於有客人在使用中,不方便拍照,所以沒相為證,就等大家親身去試好了。


行完佢同Yandy簡單咁介紹左個冷凍無針亮膚療程
雖然係無針,但聽到個針字...感覺上就係會痛...


所以第一件事問左痛唔痛先!!!
所謂既無針係一種療法,利用脈衝電流將精華帶到皮膚底層。
而今次試做既冷凍無針亮膚療程仲會比普通既無針療法多10-20%既注滲率添!!!
咁者係會吸得多D精華啦。OK,明哂。
咁用咩精華呢?!
呢個勁啦!!!Q10!!!Q10既保水能力高大家都知。
Beauty Glow用既Q10就勁在有個保護膜包住Q10,入到皮膚底層先會放Q10出黎。
者係又多D精華俾皮膚吸收到啦。GDGDGD!!!


講左咁耐,終於有得試。
Ting係今次幫我做療程既美容師,又細心又溫柔又好人架。
Yandy未訓低已經係咁講,問呢樣問個樣,OKOK,我知我煩...辛苦你啦Ting。
我係咁講野係咁郁,Ting都冇整痛我又冇嫌我煩,仲好細心咁幫我做療程。
個個step都話我知發生緊咩事,有咩功用。
又會問下我會唔會太熱太凍,仲幫我影埋相,療程時既相全部都係Ting幫我影架。
最重要係針清唔係好痛,唔痛係呃人既,點都會有D痛既,但接受到囉。
佢係療程前已經問Yandy要幾時幫我影相,幫我安排好哂,話方便如果我一陣想訓可以安心訓。
太窩心啦!!!可惜我浪費左Ting既苦心,全程都up唔停。哈哈哈。
辛苦哂Ting又要做又要影又要答Yandy問題,Yandy就淨係係到訓同講。
做我一個辛苦過做一日呀。
我強烈建議大家指名搵Ting做療程!!! ((Yandy似係靠害多D...如果Ting小姐工作量大增一定嬲死我^^"


好好好‧我知!!!最重要係效果嘛!!!
又出素顏照嚇人的Yandy:


這是療程前卸好妝,洗好面之後的樣子。




冷凍無針亮膚療程後的樣子,精華還在面上。
跟手敷埋個Mask




完成!!!
白淨左(特別係額頭同下巴位),皮膚包滿左。
針清完通常勁紅的,今次OK喎。


Yandy沖埋個涼,就咁去同朋友食飯,懶得化返妝啦。





冷凍無針亮膚療程既效果可以做到咁:
- 增加皮膚滋潤度及細胞含水量 ((者係補水啦,有FEEL到
- 即時減淡皺紋及缺水紋,亮澤肌膚 ((紋我就冇乜,但亮澤肌膚係唔錯呢
- 增加表皮防禦功能,減少敏感徵狀 ((向來都沒有敏感問題
- 提升緊緻,改善毛孔 ((GOOD呀,毛孔睇落細左好多
- 改善因光學療程後引致的紅腫或傷口 ((針清後既傷口真係冇平時咁紅,個晚做完冇化妝直接去食飯都見得下人


如果大家都想試下呢,去呢到登記:

http://hkcosme.com/beautyglow/198/

就可以以$198試做冷凍無針亮膚療法(75分鐘, 原價$1,780),完成療程後,仲可以全數換購產品或療程組合添架。

不過!!!*優惠受條款限制* <--大家記得睇清楚啦。


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...