2011年9月20日 星期二

人活著賴著一口氧氣‧氧氣是你【Skin Revolution O8注氧精華液】這次當柑柑的model^^

有一段時間很愛范曉萱,今次有得試Skin Revolution O8注氧精華($699/12ml)就即刻唸到氧氣首歌...^^"

今次就黎睇下一滴注氧有幾勁啦^^

後生1095天
去8條幼紋
淡3年色斑
閃白365天
潤滑93天
即收32000毛孔
182000細胞重生

好似好勁咁...


針筒狀幾得意,叫注氧,切合主題喎。
不過收藏有D麻煩...要楝係到要手夠定,而且好易會跌。
要知道化妝護膚品都係一枝枝的,得佢一個訓係到好慘者。


有個透明蓋同針筒膠保鮮,個人覺得有點小麻煩啦...我懶嘛XDDD
其實有係好D既。


有L型鎖設計,唔怕唔小心禁左D精華出黎,平時可以LOCK住佢。
不過呢,我有點蠢...搞左好耐先識開...orz...


終於有得試啦,精華係水水的,很好推,也吸收得超快。
完全不會覺得笠,用完你會即刻feel到面好滑,毛孔亦都真係收細左。
用完記得收落雪櫃保鮮啊。

可是呢...不知道什麼原因,出了點小暗粒/暗瘡。



嘴角跟鼻或的位置有小小的幾顆。



太陽穴附近也有一顆大的,可能平時戴眼鏡蓋住了,有比較嚴重。


額頭暗粒出了不少,眉心位置也有一小群。
其實說,我不肯定是跟O8有關,畢竟我久不久就會生暗粒暗瘡的。
但平時主要生在額頭跟下巴(也因為這樣額頭跟下巴泛黃比較嚴重),但這次連嘴角跟鼻鼻也生了一點。
單純給大家一個參考吧,畢竟這精華還挺貴的。
而且用後上妝有比平時貼服持久。

至於...
後生1095天((我想成熟一點,不用太後生啦^^"
去8條幼紋((沒有太大感覺
淡3年色斑((膚色有均勻了一點
閃白365天((um...這個不好說...
潤滑93天((是挺滑的沒錯,要摸摸看嗎?!XDDD
即收32000毛孔((毛孔是有收細到啦,但我沒數收了多少個XDDD
182000細胞重生((呀...這個我真的不知道...哈哈哈!!!

總結說...
O8給我的感覺其實很不錯,清爽保濕又唔笠。
但價位實在不太親民,$699/12ml...
如果以這個價位買回來的話,我真的會希望用左會有升仙的效果!!!@口@
加上唔知關唔關事的暗瘡+暗粒出現,我是有點卻步了。
試足14天,精華好像還有,有比想像中襟用。
剩下的給媽媽試用,看看她會不會生暗瘡好了XDDD<--這是壞女兒^^"大家不要學
接下來看看少有SHARE的當model的相片。
其實學化妝前Yandy都經常把臉借給朋友畫。
這次把自己交給信得過的人--柑柑!!!
其實之前也有當amy的model,但化左右面不一樣的妝XDDD所以就不share了。

這是用O8後的第12天,這樣看素顏照,皮膚狀況算不錯,下巴位的泛黃有不錯的改善(額角位置的泛黃好像沒多大分別)
暗粒跟暗瘡也不算很明顯...((自我安慰


是日化的是煙燻妝,最近跟煙燻妝滿有緣份的。
對大化到好大啊!!!叻叻!!!

已經是第3次的合照了。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...