2011年10月19日 星期三

開啟美肌之匙‧午後的美肌聚會

記唔記得Yandy話對上既一個星期好忙呢,係由星期五開始既,早上返工。
Lunch好唔客氣咁痴埋Isa同公司同事去飲茶,哈哈哈。
因為飲完茶有Isa帶路去施巴呢個EVENT!!!

有Isa帶路,Yandy安心跟住行就去到會場啦。



一坐底已經有禮物收啦!!!
seba既水晶紙鎮,就咁擺係到已經好靚啦♥
仲有兩條好可愛既小魚。((不過2日就歸天啦,希望下次唔好再送生物,雖然真係好靚,但都好驚>.<"



好好好!!!Event開始啦,歡迎我地既美女司儀Heidi!!!
越黎越佩服Heidi啦,又靚又叻,講野淡定又清晰。我真係要好好學習呢!!!


叫定杯野飲先,呢個飲料既小卡片真係設計得好好。所有調配出黎既飲品仲係施巴色(粉紅/薄荷綠)架添。心思加分!!!


睇下我杯野飲幾咁靚!!!((Isa話我呢張好奸妹呀!!!邊係wo~~~



成個Event都係到大派禮物,又抽獎又玩遊戲,仲有問答環節,氣氛炒得好熱啊。


大家都得到好多禮物呢♥
Yandy好落力咁舉手,但靚仔哥哥都簡唔中我呀>.<~
好在最後都有份答問題,護唇膏入手。YAYAYA!!!
呢個護唇膏好多sis都讚好,Yandy一直都好想入手架,嘻嘻!!!得米了!!!

好,咁開心,等我變個魔術俾大家睇啦!!!


準備少少水,同埋珠珠。




將D珠珠倒落水到。


倒哂落去之後,Yandy開始變魔術啦。







同等!!!

D珠珠飲飽哂水啦!!!幾靚?!
想唔想皮膚好似D珠珠咁飽滿咁靚呢?!
秘訣就係Seba med ph5.5既VISIO系列啦!!!
呢條line係專為年輕肌設計既,呢D珠珠就好似佢地保濕啫喱的綠色粒子一樣,為皮膚吸飽水,係VISIO系列既保濕專方黎架。

就等星級化妝師Will Or既示範啦:

先用保濕啫喱黎打好個底。

上粉底既時候可以用活性保濕啫喱黎1:1咁溝埋粉底上,咁個妝就會好滑又貼啦。


我知我知,model乎上妝都已經好靚,但係上完妝仲靚囉!!!


Heidi真係好靚啊>////<~對眼大我3倍!!!@口@


仲有超級有緣的Isa!!!^^~


今日得到既禮物!!!
唔講唔知,seba既產品原來係德國製造架。


我已經急不及待咁拆左活性保濕啫喱黎用。
包裝真係好似Heidi講既: 好有拆禮物feel啊!!!


睇個樣已經好心動啦,好唔好用?!唔話你知住!!!等我試埋再同大家一次過介紹啦。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...