2011年10月31日 星期一

從此以後化粉紅色都唔會眼腫了‧Estee Lauder最新彩妝xYandy Party Look

好開心收到TZ的邀請,有幸出值Estée Lauder的護膚及彩妝系列預覽聚會

位於銅鑼灣時代廣場13樓的Estée Lauder Beauty Centre,旺中帶靜,裝潢時尚又高貴。

不得不提右下圖的牆紙係妨照Estée Lauder創辦人的大宅的牆紙,找專人繪製而成的。
精緻得無話可說,價值連城的啊,有幸上去記得要望多兩眼呢。

化妝師Leo首先為大家介紹Estée Lauder的護膚產品,大家試得好開心呢。
由於太多啦,等我整理好再仔細同大家介紹。
我地直接跳去最新彩妝部分啦。




底妝係重要的一環,地基打得好自然事半功倍啦。
Leo話咁快就幫靚靚Model打好個靚底啦。

跟住出場既就係~~~~~全新Pure Color Cyber Eyes魅惑眼妝限量系列($210@)

彩妝專家Estée Lauder與彩妝創作總監Tom Pecheux再度聯手探索妝色世界,研創出以金屬色調大膽描繪明眸的劃時代妝品,引領科幻眼妝新潮流。



創新三合一質感,描出型酷眼妝


以超炫金屬色調,超越經典眼影配方,型格演繹神秘而富魅惑妝效的眼色,來自全新限定版Pure Color Gelée Powder EyeShadows眼影。質感方面更是突破傳統,這未來派眼影首創「三合一」質感系統,獨具尖端Prisma Shine™ 技術,結集液體、粉狀與啫喱凝膠質地於一身,徹底改變一般彩妝或濕塗乾抺的觀念,為現有眼影範疇起革命,傲視彩妝界。輕輕一抹,眼影即在肌膚上呈現順滑延展質感,猶如熔化金屬般,亮度極致閃爍,無論以濕潤或乾爽的眼影掃沾取,依然保持獨特質感,而且妝效持久,不褪色、不脫妝、不起摺紋,時刻完美無瑕。




獨一無二的配方備有兩種妝效選擇:濕用時,盡情釋放超炫金屬色彩,全場注目;乾用時則光輝若隱若現,誘人之至。備有5款限量型酷潮色供選擇:Cyber Copper、Cyber Pink、Cyber Lilac、Cyber Silver及Cyber Teal,隨附精心設計之眼影掃,特備海綿刷頭,乾濕兩用皆相宜,打造各款時尚繽紛眼妝。



Leo今次為我地示範大熱既紫色,上左一邊眼個眼神即刻出哂黎呀。上埋另一隻先。
特別一提既係,眼影加入左灰色子因子,點化都唔會眼腫!!!好讚啊。

得眼影緊係唔夠啦,今次同步推出Pure Color Intense Kajal EyeLiner魅惑眼線筆($150@)

全新眼線筆的色調,靈感來自古印度女士使用的天然妝粉"kajal",研配成3款獨特的煙燻迷離色調:Blackened Black、Blackened Cocoa、Blackened Sapphire三款限定色調,妝效深邃動人,譜寫煙燻眼新定義,任愛美女士在眼頭或眼尾勾畫眼線時,使用無比順暢,效果持久,美不勝收。
全新眼線筆特別蘊含70%純色素粒子,色度倍加深濃,輕易掌握勾勒眼形,萬分吸引。

又等Leo為我地示範啦。

新野陸續有黎,跟住係Pure Color Sensuous Rouge高清純色性感柔潤唇膏系列($230@)


全新以專利「雙重誘芯設計」,把兩款保濕潤澤的魅惑配方完美糅合,以幼滑外層唇膏體搭柔潤軟芯。彩妝大師從高級訂製時裝獲得靈感,成就真正獨一無二的唇膏極品,是時尚與功效絕配典範。輕輕一抺,雙唇註定愛上這豐盈水盈唇膏,綻放嬌美艷光,盡享愉悅的感官體驗。

新推出12款嫵媚色調,徹底改寫唇膏定義。




  • 全線色調亮麗動人,由烈艷紅調、莓紅到自然膚色
  • 沿用經典Estée Lauder金色鏡面裝潢,配以彩色透明立方體設計,亦華麗亦時尚
  • 唇膏盒設計美如首飾箱,強化Pure Color 高清純色系列獨有典雅摩登兼備的美學
睇下廣告先,哇!!!美唇!!!


返黎返黎,睇埋Leo既現場示範。
有左呢3件新品,自然不做作既妝容,你我都可以輕易化到啦。

Model試完到我地試啦,我好後悔自己化左妝去...>.<
唯有睇技技俾人化啦。


雖然冇得化上眼,我點都要試上手!!!仲要試齊5隻色!!!

左面係我隻手,右面係另一位sis既手,唔洗上base都一樣咁出色。


唇膏方面,Yandy都係試哂上手XDDD右面4隻色係我既心水呢,遲D等我帶佢地返屋企先得。

除左新品外,黎緊既Christmas推出既化妝SET完完全全燒著左我!!!

菱格化妝包好時尚高貴呢。買任可彩妝產品+$250-400就可以換到一SET啦!!!

最最最燒著我既係呢SET!!!買$550彩妝產品+$550換呢。


你地睇下實物幾咁靚!!!

連D小物都咁正,連發夢都唸住幾時到聖誕呀我...



除左化妝品,2011 粉盒及香氛膏彩盒節日限定系列產品亦好吸引眼球。



男仕們送禮,識揀啦?!


香氛膏彩盒節日限定系列蘊含Estée Lauder全球熱賣香氛,包括BeautifulSensuousWhite Linenpleasures Youth-Dew。美藝粉盒節日限定系列則內含Lucidity澄光半透明粉餅,粉餅可取出,方便補充。

正野真係好多,俾我講埋白水SET!!!


我個日嗅到唔知邊隻打邊隻,但隻隻都好吸引,邊隻係心水,睇SIZE就知啦。呵呵!!!


臨走前見到靚靚Model,厚面皮咁要求左合照>////<


是日帶走了

Re-Nutriv Replenishing Comfort Eye Crème舒活盈肌修護眼霜 (HK$680)


Pure Color Sensuous Rouge Lipstick高清純色性感柔潤唇膏 (HK$230)


Pure Color Gelée Powder EyeShadow ($210)


眼霜唔講住,未有咁快試到。

當日返到公司,Yandy已經忍唔住要試用啦。哈哈!!!

眼影Yandy抽中左最鐘意既粉紅色,大家都話襯我呢>V<


我今次完全冇做過咩,只係將眼影直接塗上眼。
零技巧!!!嘻嘻!!!
真係完全唔眼腫呀。

男朋友仲讚隻色靚呀>////<開心死我。



唇膏係11號的Wistful Wisteria紫藤花色,係我未用過既顏色呢!!!
一直以為自己handle唔到較深既唇色,所以一直都冇買過。
效果又唔錯喎。

Pure Color Sensuous Rouge Lipstick高清純色性感柔潤唇膏仲有一大特點。
你眼見佢係咩色,塗上咀仔到都會係一樣既顏色,唔會俾你本身既唇色影響到。



今日就化呢個妝,夜晚去Party囉!!!

查詢請電全新Estée Lauder圓方專門店 電話:2196 8493
歡迎瀏覽Estée Lauder香港網址:
www.esteelauder.com.hk


1 則留言:

  1. 你厭倦朝九晚五的上班族生活嗎?
    你想早日達成財富及時間自由嗎?
    一個讓你事業家庭健康皆可兼顧的在家工作機會
    如果你這一次決心要改變
    歡迎免費報名瞭解 >>> http://goo.gl/AaE0z
    PS:無誠勿試,限18歲以上!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...