2011年11月24日 星期四

破紀錄的一分鐘...想要潔白牙齒,就係輸在係呢一分鐘...

人生中的幸運與不幸,往往出人意表。

怎麼說,牙齒一直是我很注重的一環。
所以牙齒健康上一直沒出什麼,也尚算整齊。
問題在於牙齒本身的顏色...>.<
我敢對天發誓說我每天都有早晚刷牙,茶跟咖啡我都幾乎沒在喝(因為怕苦^^"),但牙齒看起來還是黃黃的。
見牙齒時向她稍稍問過說,原來因為Yandy本身的牙齒的牙紋比較深,而且牙齒本身亦唔係純白色的,所以看起來沒有很白...
是可以做藍光美白牙齒,但天價啊!!!一萬大元,而且醫生說由於我本身的牙齒不是因污糟而變黃,而是本身就帶黃,所以效果不一定很明顯。
這樣子,我就一直沒做了。卻一直為牙齒的事耿耿於懷...


終於,幸運之神降臨到我身上了,抽中了cosme x Dr White舉辦的牙齒美容Beauty Talk!!!
是日要工作,但友人力撐下,我終於可以抽空出席這個event!!!((super thx Dion!!!>3<
完成早上的工作後趕到尖沙咀,一出地鐵已經看到幾位認識的Blogger了。((開心!!!

岩岩先見完冇幾日既Cherie


又靚又叻又抵錫既Begar

其實仲有好多Blogger朋友,但冇時間合照呢。

當日event是位於尖沙咀麗景酒店38樓的AVA Restaurant Slash Bar

一去到就見到Meling了,好nice又好好人呢。



首先,潘醫生同我地講解一下關於牙齒既事。



點解我地既牙齒會唔靚呢?!

原來都有好多原因架,咁污糟左就要美白下啦。

現今會用到的美齒方式:


牙套for D好嚴重既,唔太差的話會用瓷片。
兩者都做到好好既效果,至於價錢就...都幾天價...^^"



另外,就係大家都知道既藍光美白啦。
For D牙齒冇咩事,但又想靚D白D既人,者係我...^v^
都係啦,係牙齒到做,又係貴貴貴...
但原來仲會做成敏感牙齒架。



市面上,亦都有一D唔同既牙齒美白產品,好似係牙貼,潔牙粉之類。
但認真講,我試左咁多,真係冇一隻覺得有效果。


今次Dr White推出呢隻家用既美白牙齒套裝,就好似等你自己係屋企做藍光美白咁。

這次重點是Dr White 家用藍光美白牙齒療程組合,包括左三樣產品。

藍光機Magic Blue Light Transmitter


牙齒膠托Magic Tray X2 ,上下排牙齒各一



牙齒美白啫喱Ultra Magic Gel X3 ,一枝可以用兩次

請出model Elyse即場試下先。


首先,用呢個儀器睇下Elyse本身既牙齒選色做個紀錄,佢係A35既。


拎牙齒膠托先。


將牙齒膠托放入70度既熱水泡軟,10秒都好夠架啦。


之後放入牙齒輕力按壓,令牙齒膠托順應變型,製作成一個切合你牙型既牙托。


將牙齒美白啫喱Ultra Magic Gel唧到牙托內,份量大約係牙托既1/3。
記住一枝美白啫喱可以用兩次,上下排牙齒夾埋用半枝就差唔多啦。


將唧好美白啫喱既牙托套上,上下排牙齒都係一樣咁做。
之後就可以開著藍光機放入口啦,佢15分鐘後會自動關機,見佢冇著燈就知道搞掂啦。


15分鐘後...

等潘醫生睇下D牙仔白左幾多先?!


BEFORE係A35, AFTER跳到去A2呀。
足足白左6級。
不過唔知係咪張相既問題,AFTER睇落好似仲黃D^^"




係第緊Elyse照緊藍光個15分鐘,Meling幫我地問左潘醫生好多問題,等我地可以更了解產品。


最後負責人offer優惠價$668(原價HK$1,180) 俾我地購買,另加送限量牙套盒乙個。
有少少失望呀,我一直以為有得試呢。
唉,心思思,買唔買好呢?!

個腦狂轉既時候,遇上!!!




咩都唸唔到啦,食左先講!!!



歡樂的下午茶時刻過後...迎接我既就係破紀錄的1分鐘!!!

夾波子比賽,抖快夾出10粒白色波子既2位Blogger朋友,可以得到一套Dr White 家用藍光美白牙齒療程組合呀!!!


睇下大家幾咁努力夾^v^

有結果啦!!!恭喜Yandy!!!你成為全場最慢既一位!!!夾左成分鐘呀...^^"手殘能力超哂錶...
俾人笑到完場...orz^^"

點都好啦~恭喜我 獎既2位sis,下次教下我用筷子吧...




今日都有小小收穫,收到Dr. White 防敏感啫喱。

完場後即刻返去幫Dion手做埋個晚宴。愛死你呀,幫我撐左半晝等我溜到出黎。^3^

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...