2013年8月24日 星期六

網上限定魔法甲貼入手‧MJ Online Magic Store極速購物體驗

MAJOLICA MAJORCA 網上魔法工具店Online Magic Store!!!終於等到你開店啦!!!

是咁的,早前Yandy得知MAJOLICA MAJORCA出左甲貼,一見鐘情了!!!
放工去睇,居然搵極都冇...
後來先知道原來MJ為慶祝十歲之紀念,將會開網上魔法工具店 (Online Magic Store)
而甲貼係其中一款網上限定發售既item之一,未公開發售過架。
唔怪得之我搵極都搵唔到啦,於是乎疊埋心水等開舖。



咁等既同時當然係收下料既,新開張一定有D網上獨家優惠既。
(i) 購物滿HK$250即可免費獲得AQUALABEL旅行體驗套裝一套,禮品會隨訂購產品運送。
(ii) 首20位購物滿HK$180的顧客可免費獲得MJ Cream Pencil(黑色)旅行裝一支(價值HK$44),禮品會隨訂購產品運送。
(iii) 每次購物後將自動參加「每月大抽獎」,有機會獲得MJ日本限量魔幻寶盒(價值$500)(每月名額1個)。結果會於MJHK Facebook 上公佈,得獎者會獲電郵通知領獎詳情。

唔知有冇機會係首20位購物,但買滿$250就點都有AQUALABEL旅行體驗套裝,好易者。


捕住電腦,一開張就入去搶購啦。
去MJ Facebook Page,就見到Shop Online啦。
再搵唔到俾埋個網址你啦。
MJ網上魔法工具店 Online Magic Store: https://www.facebook.com/majolica.hk/app_251458316228


入到去係咁既版面,好清晰易明。
最緊要緊係我期待已久既甲貼啦,網上限定魔法產品。


其實得兩樣,網上限定魔法魅目套裝 同 網上限定魔法美甲貼紙。
買左先講XDDD


魔幻珍藏經典係兩款限量香水:
愛情之藥神秘誘惑限量版 & 愛情之藥魔幻馬戲團限量版。
之前係香港開售幾星期就斷哂貨。
不過對香味好重視既我,都係想聞左先買。
定係一咁就會聞到香味呢?! IIt's Magic!!! XDDD


都係睇下TOP 5 魔法妝物。
咦咦咦,有之前心思思唸緊買唔買好既 限定魔法樂章變粧寶盒,咁入去睇睇先。


有兩隻款喎,仲有埋片睇,<迷離國度>好靚啊。平平地入返盒玩下啦。
新增至購物袋中,目標買滿$250拎埋AQUALABEL旅行體驗套裝,繼續購物。

MJ最出名睫毛液,呢枝望落最密最翹,仲係TOP 5 魔法妝物,就試下你啦。
夠數,結帳!!!

睇睇買左D野岩唔岩,OK就結帳入資料。

話就話送貨要三至五個工作天,但我第二日就收到啦!!!
開心得我呀!!!
仲係宅急便既靚仔哥哥送貨上黎,我真心鐘意宅急便,個個送貨都斯文有禮貌。
唔係你簽收遲一陣都嘈爆你既死人送貨佬!!!


我超Lucky的係首20位呀,多枝MJ Cream Pencil用!Ya!!!


買左三件既實物>v<
好心急直接係公司試XDDD


魔法樂章變粧寶盒<迷離國度>又幾靚色喎,但未試上眼,下次化妝文應該會見到佢啦。


甲貼包埋個挫,唔即試都對唔住自己啦XDDD


對岩個位,貼落去,45度角挫幾下。

幾EASY?!
唔厚身,好易貼。
唔小心貼衰左,溫柔D都仲有得救。

幾個字就貼好哂啦,是是但但貼,都見得人。
配埋甲油應該仲好玩。
我Lunch Hour整架,唔好報串XDD

食指有我個名添。
好抵玩呢,入多兩張先得。


今次分享係咁多,入貨請到MJ網上魔法工具店 Online Magic Store: https://www.facebook.com/majolica.hk/app_251458316228

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...