2014年1月31日 星期五

2014春夏最強Every Day Make Up‧萬用彩妝Point‧Point‧Point

終於黎到馬年啦!!!
今年淨係祝大家馬上有錢 :>
新鮮熱辣既拜年妝立即SHARE,俾少少心機睇落去啦XDDD

成日俾Blog友話我係「清純系」...我真係聽到都打十個冷震。
咁又係我自己衰既,係Yandy既Blog到真係好少可搵到玩味濃既妝。
其實我真係唔係唔鐘意化誇張既妝容架。
之但係我咁懶,辛辛苦苦化個咁「行」既妝,我又唔敢行出街>.<
咁咪哂左個妝囉,金牛座好慳家、好實際架嘛,點會哂野先?
結果化黎化去咪又係Every Day Make Up囉XP
所以大家唔好怪我啦>v<

啦啦啦~~~
澄清完畢,今次既分享依然係我最鐘意既自然妝。<--意見接受,態度照舊既代表XDDD

話左係Every Day Make Up,緊係又快、靚、正啦。
日日都要化,時間上一定要快,係人都想訓多幾個字架嘛。
之但係快得黎都要靚,個樣要見人架嘛,仲係日日都要見既人,印象分係哂到。
最重要就係夠百搭,襯咩衫都冇問題,因為化妝同穿搭係分唔開既。
要做到以上咁多樣野先可以成為Every Day Make Up,你都咪話唔勁呀。


今次Yandy就會公開三大Every Day Make Up既重點。
Let's Start!!!




用到既產品係Kanebo COFFRET D'OR 2014春夏彩妝組合
淨係外型都夠嬴啦XDDD

由最重要既眼妝開始啦。

3D Gradation Eyes (HKD$300)
粉盒設計高雅,黑色之中藏著暗閃,像是夜空般夢幻迷人,綴以彩石更顯特出。

Point 1:
自然眼妝最重要的是輪廓及層次感,用上跟膚色自然溶和的色調,最重要用柔和兼具清透感的淡珠光色,切忌過閃。
旨在加強眼部輪廓的層次感,造出立體感。

3D Gradation Eyes的「立體柔光透膜」,讓重疊色澤融而為一, 演繹自然立體感。
經過半濕式製法處理,配合Gold Mirror Blend,只要跟著化,輪廓及層次感都自然跑出來。
其中Mirror Pearl更讓眼瞼表面閃爍光芒,吸精度up+


輕輕一層已經很上色,感覺也沒什麼飛粉問題。
上班趕時間,哪有空上幾層慢慢Blend?

 
跟膚色自然溶和,減退眼部的浮腫感覺。
似有若無的色調跟任何穿搭都配得來。
重點是最深的啡調已經能夠代替眼線勾畫出眼部輪廓,而且來的柔和自然、不造作。
上班不用太刻意,不畫眼線也沒關係,這種易失手的事還是假日有空才慢慢畫吧。

Smile Up Cheeks (HKD$220)
雙層設計,配上馬毛製成的胭脂掃,粉盒的設計美得外出補妝絕對會成為焦點>v<

Point 2:
同樣,面部的輪廓及層次感也是很重要的,畢竟沒有誇張的搶眼點,就得以整體的配合取勝。粉+橙幾乎是百搭的胭脂色,什麼膚色、年紀也能輕鬆駕馭的顏色。
帶淡珠光色,代表年輕的蘋果肌還能往哪裡躲?!


附有馬毛製成的胭脂掃,手質細滑,毛量亦豐厚,抓粉力很不錯。
那個心形壓花也太叫人注目了,絕對是要帶著出門招搖一下的XP


顯色度高的雙色胭脂與讓胭脂融入肌膚的修飾粉末,同時加入保濕成份,讓肌膚不易乾燥。
珠光白連光影位置也負責了。 連光影位置也負責了,陰影打不好了很易被發現,只用用光影就不怕失手囉。
T-Zone跟下巴也掃上珠光白的胭脂吧。

Rouge Essence (HKD$220)
黑色的唇膏樣子就是專業,但加上亮環設計又帶出幾分女性感覺。

Point 3:
來到春夏,粉嫩的唇色就是王道。
不能忽略的就是唇紋絕對要通通KO掉,帶輕柔的光澤感就最JUICY了。

艷亮色澤與水凝滋潤合而為一,持久存留於雙唇秘訣在於Kanebo獨家研發的「Essence Color Veil」配方,唇膏不單能完美緊貼乾燥嬌唇,修飾幼紋,更 釋放柔滑彈潤雙唇,配合保濕成分,呵護幼嫩櫻唇。
顏色是櫻花般的粉紅,好有春日感覺的顏色。
質感輕薄不黏嘴,幼滑易塗,上色均勻,Coverage卻很不錯。
滋潤度很夠,能保濕和滋潤唇部,而且大半天都不掉色,吃飯就另作別論了。


完妝照OK



最近每一天的Every Day Make Up,都不用花時間想妝容的配搭,出門時間Speed Up了不少呢!


話雖係Every Day Make Up,但其實改少少,又可以好唔同。
我日常上班既妝同新年既拜年妝,你地睇得出有咩分別嘛?


其實兩者既差別其實只係...「一條眼線」咁大吧XDDD
就係畫多左條眼線,戴返副CON,成個感覺已經唔同哂。
拜年嘛,咁多長輩係到,個妝夠精神就得啦,唔洗整色整水既。
加上眼影本身有少少金光閃閃,好岩新年氣氛。
係咪估唔到呢!!!

所以呢個Every Day Make Up真係好百搭好方便,極力推崇中!



「受邀於U Beauty 及 Kanebo試用此產品」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...