2014年1月30日 星期四

Blogger們的團年飯:>

近年尾,除左家人之外,當然唔少得同朋友聚聚頭啦。
加入Blogger既大家庭,Yandy最感恩既絕對係多左班好姊妹>v<
唔覺唔覺又吹足成晚,吹到唔捨得走,耐何,工是要返的^^"

今次約左中心點又一城既GREYHOUND,一去到Yandy就覺得LOGO好熟口熟面。
唸左一輪,呢間野好似有賣衫架喎?!
OH! 原來香港冇,係泰國者XDDD
不過有衫又有野食都幾得意。


野食先行,頭盤。

薄切三文魚片配泰式辣汁
好FUSION喎>v<我會形容係泰式生蝦味既三文魚,但三文魚易入口過生蝦,我都OK怕食生野,但呢個我食到喎。
招牌脆炸單骨雞翼
真係招牌無誤,又香又脆,仲要有少少汁,好正。但要叉住黎食又難左D囉,我可唔可以冇儀態咁用手食?!XDD
秘製辣肉醬手包粉卷
呢個...我淨係食左粉皮同個辣肉醬,生菜可唔可以整熟先俾我食?!((打飛
粉皮...唔知講咩,辣肉醬味濃NICE!!!


脆炸粟米蟹肉餅配甜酸醬
都係頭盤,見到已經立即夾囉XDDD
粟米、蟹肉都係我的最愛,仲要係炸物喎XD粟米仲粒粒都咁香甜,正。


軟殼蟹沙律配蜜糖芥末醬
好似都係必食推介黎架,上菜個下我就明哂啦,外型都夠哂殺食啦,係咪?!
似地唔錯,又唔會太乾身,配埋個蜜糖芥末醬就冇咁油膩,仲一D都唔嗆鼻,幾新鮮既配搭。


終於主菜啦。
泰式鹹魚乾辣椒意大利麵
FUSION AGAIN,味道有少少似蝦醬炒飯,再加少少咁多多辣,我幾LIKE啊。
泰式炒金邊粉
個蝦好香口,料又足,粉仲好爽口,不過我好豪氣咁撈哂D辣粉^^"所以整體辣左少少,但一開始食都幾野味架。


泰式河蝦冬蔭公湯河粉
個湯底幾唔錯,好鮮但又唔搶個酸,隻蝦大大隻又好味,粉就好似浸耐左少少,畢竟我地口水太多了,鐘意飲冬蔭公既話,呢個好有水準,但我個人對酸味既野只屬一般啦。


甜品如果係女生最愛既話,我只可以話俾你知,我係男架!!!@口@
但我又幾LIKE食芭菲,所以都係叫左個芒果芭菲
好可惜...完全係有受騙既感覺^^"
呢個明明係「椰子芭菲」+芒果粒,底層仲有糯米...同我想像中既有好大差別...
但味道方面除左食到一、兩粒酸芒果之外,整體係幾有水準既。


藍蘭豆甜菊茶
好戲在後頭,成餐飯令我最興奮既就係呢杯茶!
本來藍綠色既茶加左蜜糖,變左紫色啊,Magic!仲好靚,味道甜甜地,帶花香味。
聽聞就咁飲茶唔落蜜糖係好難飲架喎。
反正一句講哂,必試!!!

下次再同大家食好野 :)

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...