2014年2月7日 星期五

【愛‧分享】情人節甜在家♥雪人Cakepop開心做

距離情人郵得返一個星期咋,適逢今年214日情人節,亦是正月十五元宵佳節,一個中西雙合的情人節,相信大家一定搞盡腦汁同另一半慶祝。

Yandy是宅女代表,每達節日就不想外出T^T
人多、迫、被撞、等位食飯...真係好難開心得到喎/.\

但要男友陪我宅在家實在有D過意唔去,所以今年我地決定玩下整野食。
我男友最愛甜品<--偏偏身為女生的Yandy最怕甜...^^"
但我整佢食就最好不過啦,一整天就只有我倆一起宅在家>v<


今次整既係雪人Cakepop,樣子可愛>v<
DIY雪人的樣子就夠哂獨一無二,成為我們的情人節限定吉祥物♥
重點係零難度,手殘如我也輕鬆搞定。




無印每逄節日都有一堆懶人合用的自製朱古力套裝,一盒有齊哂所有材料同食譜,簡單方便,岩哂D唔叻煮野食既sis。
買既時候記得睇清楚要用到既工具,同埋有冇需要自己預備既材料。

Yandy平時情人節都會整朱古力,今年咁特別中西情人節同一日,一次過慶祝,我就揀左呢隻雪人Cakepop啦,貪佢唔係淨係朱古力,食得太膩,中間包住蛋糕,整完齊齊下午茶就最岩。 


即刻開工,將所有材料倒埋一齊,搞均,再倒入附送的紙盆就可以放微波爐"叮"囉。


登登,看起來很正常嘛,而且還有蛋糕香呢>v<


 然後是把蛋糕切粒,分成兩份。

 
其中一份加入切碎的乾果増添口感。
加入牛奶搞勻。


分成6小份,用保鮮紙包裹成球狀。
這是雪人的身體部份。



另一份蛋糕也加入牛奶分6份包成球狀,size比身體小一點就可以了。
然後把所有保鮮紙球放雪櫃冷凍定型。


冷藏完成後用溫水座熱白朱古力,用牙簽把雪凍的蛋糕球沾上朱古力。**保鮮紙要先拿掉才沾朱古力啊。
做好底層就沾沒乾果的蛋糕球,趁朱古力還沒乾透時放上身體令兩個球黏在一起。


最後是裝飾的部份,這個很隨心,喜歡怎麼畫都可以>v<

輕輕鬆鬆的情人節午後,吃吃充滿愛的下午茶,宅在家也很好玩。
預祝大家情人節快樂>3<

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...