2014年2月16日 星期日

新年換新肌‧Rosapene™日與夜皇牌三部曲

新年前公司忙到飛起,加上大掃除,唔知係咪太污糟,搞到我起敏感@口@
不過好彩唔係凹凸的,上左粉就乖乖消失。

安然過渡大年初一,但唔知係咪食得煎炸野多,仲要頻頻通頂,居然少有地狂爆瘡=.="
結果去到年初四晚上就變成咁既樣...T^T

本來鼻翼位早上仲係粒暗瘡黎既,但下晏我已經忍唔到手KO左佢^^" <--好孩子不要學
敏感未清,毛孔仲出哂黎,真係忍唔到啦!!!



Rosapene™日與夜皇牌三部曲限量套裝   出場!!!

三款 Trilogy 最高效能的天然護膚產品,其中包括榮獲最多獎 項有機認證玫瑰果油‧抗氧化+
套裝內三款皇牌 trilogy 天然護膚產品
♥ 有機認證玫瑰果油‧抗氧化+ (30ml)
♥ Rosapene™ 玫瑰果抗氧修護晚霜 (25m)
♥ Rosapene™玫瑰果抗氧滋潤面霜 (20ml)
三款最暢銷天然護膚產品均同樣使用 Trilogy 獨家抗氧化配方 Rosapene™讓肌膚重現光芒。
為對環境保護的支持,限量版禮盒的設計可供重複使用<--讚!

三款產品份量都唔多,新年四圍去,我都直接帶住佢地,方便我留係姨媽姑姐到過夜都有得用。


空氣清新既地方出品,感覺都會比較健康安全。


有機認證玫瑰果油‧抗氧化+ (30ml)
Trilogy最有名氣就係呢枝油,講D威水史你地知︰
  •  紐西蘭No.1有機護膚品牌,風靡全球,外國雜誌、明星推崇
  •  獲英國雜誌評選為2013年天然美肌大獎之最佳護膚果油
  •  100%純粹有機玫瑰果油成份,萃取自南美智利高山上的玫瑰果
  •  獨創的非溶解提煉技術,百分百純淨,天然無添加,美肌零負擔
  •  富含Omega 3、6、9,修護受損肌膚,褪皺淡斑去疤
  •  高效抗氧化,抑制敏感介質,舒緩敏感症狀,穩定肌膚狀態
  •  面、頸、身適用,有助撫平妊娠紋,淡化紋路,斑點及疤痕
  •  獲國際有機農業聯邦組織核發的BioGro專業認證
 
好多SIS都怕用油狀產品,佢推起黎係油感架,但推開後好吸收,幾秒已經吸收哂,皮膚感覺好清爽,所以都唔洗怕。
用量方面真係好少就夠啦,一小滴夠我大半塊面用。
所以大家唔好太貪心,好好控制份量就唔會油淋淋架啦。

估佢唔到既係,有D似糯米味XDDD

我會係拍完爽膚水之後,趁仲有少少潤既時候,將玫瑰果油滴係用手心,用手心既熱力按壓上面。
佢既抗敏效果真係非常之好,敏感泛紅既乾燥感唔見哂,塗係傷口都冇問題,邊位既脫皮即時影都冇,完全有一試愛上既感覺。

而且這枝玫瑰果油有助撫平妊娠紋,淡化紋路,斑點及疤痕,我感覺修復暗瘡那個傷口也很有效,撫平細紋也有看得出的效果。


Rosapene™ 玫瑰果抗氧修護晚霜 (25m)

含專利抗都市污染配方Rosapene™、枸杞果精華、麥蘆卡蜜,有效激活細胞再生。

 超級喜歡這個的香味,是那種濃郁的玫瑰花香,聞起來又很柔很舒服。
晚霜看看來不是厚實型的,像是軟墊般的觸感。
但推起來延伸性很不俗,還可以推很薄,很少份量就夠一整面用。


我自己覺得單用玫瑰果油既感覺已經好好,所以只會塗好少份量既晚霜。
明顯塗過修護晚霜的位置,毛孔好像一下子被撫平的感覺。
整個皮膚都變得細緻,是修復能力很不錯的晚霜。


如果感覺不夠滋潤的SIS還可以加入1-2滴玫瑰果油跟修護晚霜混合一起再塗上面。
我媽媽就比較喜歡這樣子,說這樣才夠潤。


Rosapene™玫瑰果抗氧滋潤面霜 (20ml)

含肌膚不可或缺的營養修護元素  瑪乳拉果油、橙花精華及專利抗都市污染配方Rosapene™
為肌膚注滿營養及水分,重建健康年輕膚質。

早上的話,我都喜歡單用這個,香味跟修護晚霜差不多。


這個的質地比較水潤透薄,用作妝前的打底面霜真的很讚,保水力很夠,皮膚都變得平滑,先孔也稍稍收細了,上起妝來事半功倍。


用上才一個星期,皮膚敏感已經跟我說拜拜了,暗瘡的傷口也只剩下小小的紅印。
整體膚質有喚然一新的感覺,就是素顏的皮膚,氣息看起來也很不錯,有像化了妝的感覺吧!?
最近都偷懶不上粉底,只做重點遮瑕,上班多睡一回可真滿足XD

以中價產品來說,我感覺這系列有超出價錢之外的效果呢♥

Trilogy 香港總代理網站
http://www.healthnliving.com/

「以上試用品由該品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...