2014年4月15日 星期二

元氣開箱‧美肌緊緻靠自己


唔知大家心目中理想既Draw Line係點既呢?
Yandy其實唸都唔敢唸,始終同包包面分唔開,又點會有資格講咩Draw Line呀?!

不過早前入手fitboxx 元氣館代理的日牌Bijouna 超聲波微電瘦面機。
前文回顧:
元氣開箱‧剪髮前的瘦面功課 
元氣開箱‧宅在家瘦面

Yandy已經用上一段時間,都有少少驚喜呀,今次來看看兩星期的效果吧 :)



第一次試哂所有唔同mode,效果唔太大呀。
跟住既兩星期,Yandy都好乖咁做足10分鐘,超聲波+EMS微電流,各10分鐘,前前後後半小時內就會完成,一星期做兩次,我定左係星期二同星期六。

頭10分鐘係超聲波既PULSE模式,強度我只做到3。


做超聲波其實冇任何感覺的,只係有時會聽到超輕的「咋咋咋咋」聲。
每8秒佢會「嗶」一聲話你知佢做緊野XDDD
完成左10分鐘會長「嗶」一聲。
移動的手法都是由下向上就可以了,不用記太多。
機頭做鼻翼既位置會比較難緊貼,但大部分的美容儀都有同樣的問題啦。


另外,在過程中Gel可能會乾掉或不夠,我都會事先有手背先擠定一點,不夠時直接沾取。
不然,再跑去扭開蓋取Gel可花時間了。


完成10分鐘的超聲波後,我會直接轉到EMS微電流Mode,用的是SHAPE揉捏的模式。
建議大家用2或3級的強度先適應一下。


這個模式感覺好強烈的,在面頰位置你會感覺到拉扯。


這不是我故意在單眼,是EMS微電流靠近眼部的不隨意肌運動XDDD
可見EMS微電流明顯是會刺激到肌肉的運動, 眼部就不要靠太近囉!


而且Gel越多,感覺越強烈。


也提一下大家,用後用紙巾清潔一下多餘的Gel就可以了,很方便對吧?!


以上的步驟,我是每星期2次,兩星期下來,合共做了4次。
看起來分明不太大吧?!


但其實!!!
肉肉收減了不少,之前我面上的肉肉是可以搣出來的,兩星期後還昤有點肉肉啦,但完全搣不出來,只能推起點給大家看。
可想而知,這肥肥的肉面收減了多少吧?!


友人都說我好像變瘦,其實瘦的只有面啦...體重就不要提^^"



想知道更多產品資料,可參考: http://www.fitboxx.com/show.asp?htm=health099.htm
更多Bijouna產品: http://www.bijouna.jp
FitBoxx 元氣館網頁: Fitboxx.com

「以上試用品由該品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...