2014年7月12日 星期六

再見了!!!我的漏網之毛clean@cleen光學淨滑脫毛中心

上次講到,Yandy為左身上既漏網之毛,搵左cleen幫手。
前文回顧:  我的漏網之毛clean@cleen光學淨滑脫毛中心

呢張圖完全表達到我做完3次光學淨滑脫毛療程,開心到彈起既心情呀XDDD




十幾年前(堅有十幾年@口@),搵醫生脫毛,唸住一了百了。
點知,居然有漏網之毛,搞到Yandy成日去玩之前都要為左呢幾條毛又扯又夾,冇好日子過。

我好想可以更Purity呀!!!
終於就係cleen光學淨滑脫毛中心開始左我既KO漏網之毛大行動。
話咁快就完成左3次療程啦。


完成左第一次脫毛後,其實個幾條漏網之毛已經不復存在,個心舒坦左唔少,唔洗成日形住形住。
第二次感覺到膚質好左,好似雞皮咁既粒粒冇左大半。
做埋第三次,膚質更加幼滑,好似汗毛仔既毛毛都唔多搵得到添啦。

趕得切夏天落水前KO哂D毛毛,玩都玩得更放心啦>v<
我今年目標要考埋個潛水牌,一定冇問題啦!!!呵呵!!!


不過你地千萬唔好好似毛毛博士咁亂咁試呀!!!
佢為了實現一身光滑肌膚的志願,以身犯險試盡天下所有DIY脫毛方法@口@

DIY 脫毛的不好處
剃毛刀:容易刮傷,膚色暗沉
蜜蠟:撕扯不當,毛髮斷留毛囊
拔毛鉗:毛孔越來越粗,毛髮倒生,甚至同一毛囊長出數根毛髮

唔想咁樣,可以點樣呀?!
想知道就快D去毛毛博士既Facebook Game到睇下啦。
仲可以立即製作埋聯盟證,同我一齊加入「光潔、淨滑」聯盟添。




連顏卓靈都出任cleen光學淨滑脫毛中心代言人啦!
睇下【cleen x 顏卓靈星級分享】 脫毛身酸史?! 

係咪即刻就想飛去cleen脫毛呢?!
唔好心急!!!

如果大家對療程有興趣的話,cleen超好的為Yandy的讀者送上免費光學淨滑脫毛療程3次!! 
沒錯,是3次,讓大家真切感受一下就是最好的實証,對不對?!
只要大家到以下網址登記,cleen就會有專人聯絡你囉!
http://bit.ly/LBLOA0614D

不過提提大家,如果你地都想同毛毛Say Goodbye,就要記住
療程前
 § 不要拔掉毛髮;
 § 前4星期内避免接受日光浴,太陽燈或其他紫外光照射等。
 o 療程後:
 § 避免長時間被陽光或紫外綫直接照射,必須使用防曬;
 § 避免使用過熱的水沖洗治療部位;
 § 避免到泳池或泳灘游泳等。

「以上服務由該品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...