2015年4月5日 星期日

同美妝蛋蛋既最親密接觸‧beautyblender® 無縫美妝蛋

相信有不少美妝達人都有聽說過「美妝蛋」這玩意,由荷里活頂級化妝師Rea Ann Silva研創,風靡歐美好一段時間了,原來Beautyblender無縫美妝蛋已經正式登陸香港啦!


Yandy有幸出值當日的發佈會。
看看beautyblender® 無縫美妝蛋如何成為Makeup’s Best Friend:)




360度Open-cell獨特結構的Beautyblender無縫美妝蛋,尖下圓蛋型設計,可同時適用於大範圍
位置或極幼細地方。
以獨特Open Cell 物理原理研製而成,極度柔軟、富彈性質感,浸水瀝乾後,物料內之每個組織會膨脹,Size大了一倍,形成更緊貼的表面,除可令妝容更貼服幼滑之餘,化妝產品及護膚品更只留於美妝棉的表面,不會被吸收入內。

3 Steps
1. Wet – 浸濕活躍Open Cell 結構
2. Squeeze – 擠出多餘水份
3. Bounce – 塗上適量護膚產品或化妝品後,輕按拍面部及頸部肌膚,可同時按摩緊緻肌膚。

現場即用手、化妝掃及beautyblender® 為檸檬上妝,beautyblender® 的上妝效果明顯比起用手、化妝掃上粉更薄更貼。


仲有個micro mini beautyblender® ,上遮瑕更方便。
上完妝緊係要落妝,beautyblender® 亦需要洗白白,Solid blendercleanser®美妝工具專用皂洗蛋同洗掃都一樣咁方便架。


beautyblender® 無縫美妝蛋是Makeup’s Best Friend,有5 款針對不同用途之美妝棉,仲有佢既Family:)
特別配方之溫和清潔肥皂及清潔液,有效洗去美妝棉上的化妝殘餘亦不損美妝棉的原來結構及彈性。
亦配備有吊掛式網狀通風包以方便旅途上的收納,照顧週到既呢!

即刻試下係咪咁正先

beautyblender® Orginial Single 美妝蛋 (HK$175)
Solid blendercleanser®美妝工具專用皂 (HK$145)


beautyblender® 以獨特Open Cell 物理原理研製而成,物料質感柔軟有彈性,360度無縫剪裁,要經過3 Steps
1. Wet – 浸濕活躍Open Cell 結構
2. Squeeze – 擠出多餘水份
3. Bounce – 塗上適量護膚產品或化妝品後,輕按拍面部及頸部肌膚,可同時按摩緊緻肌膚。


Wet&Squeeze後既beautyblender® 大左成倍,已經返唔到屋企啦,但原來呢個設計正正係佢特別之處。
濕水變左後既beautyblender® 岩岩好可以放係圓筒形上面,用完放係到好就手,經過自然風乾,回復返本來Size就自動跌返落個圓筒仔到。
好實用又得意既設計呢!


即刻上面試下先。
用粉量比平時少左一倍,手背上既粉底液用剩左1/3。
粉底液停放於美妝棉上,沒有滲入內層,減少浪費。


大面積範圍用圓面按印,無縫、無瑕設計完美防止妝容留下條紋,綿軟有彈性的物料更緊貼面部肌膚,令妝容平均幼滑。
小範圍用尖面沾上遮瑕膏直接點上,對付痘印真的有點不夠細仔,但好處是點上後的邊緣位置不用再Blend已經有很自然的溶和效果。如果配合micro mini beautyblender®做遮瑕應該會很讚的:)
眼底遮瑕很貼、很薄,不像手或掃一般會一直印走遮瑕,因為遮瑕膏就在beautyblender®一起表面,只要重複按印到需要的程度就完成,好方便易用。

透過同美妝蛋蛋既最親密接觸,整個底妝不用5分鐘就完成了,效果自然透薄,Like!


多左時間可以更仔細的處理妝容的其他部分,感覺很不錯,我最近都轉用beautyblender®上妝了。


Solid blendercleanser®美妝工具專用皂適用於所有美妝蛋及化妝掃。
深層及徹底的清潔美妝工具,設計也是超方便的。
專用皂下有小架,水份不會停留在專用皂表面,便用時直接加水,在專用皂上打圈,邊沖水邊擠水,重複2-3次,beautyblender®已經新一樣了。
放返圓筒仔上面,等佢自然風乾就自動跌返落個圓筒仔到。

唔怪得係歐美化妝界會有呠多化妝師及達人用,好在終於黎到亞洲啦:)

beautyblender®無縫美妝蛋系列現已於各大Joyce Beauty有售


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...