2015年4月18日 星期六

大飽眼福吃一餐@NORAYO K-CAFÉ

韓風大行其道,除左炸雞,而家最興既一定要數韓式Cafe。
最近忙到一頭煙,去Cafe悠閒返下先XD

今次搵左尖沙咀呢間NORAYO K-CAFÉ,以最地道的韓國美食為主打,體驗一下韓式美食。




未入場、先興奮,韓國Cafe最大特色就係影相一定靚!!!
未上到樓,成幅牆已經充滿韓國風的Cafe感覺>v<
上到去更加吸晴,店內的布置與弘大不少Cafe一樣,由韓國畫家畫上繽紛壁畫,分成多個區域,每個角落都佈置得好仔細,好有特色,到到都係影相位呀!
不過個晚客人好多,費時瘋狂自拍嚇親人,留返個神秘感等你地自己去體驗:)


未齊人,食住少少野等下先。
韓式壽司正確叫法是紫菜飯卷(韓文叫Gim Bap),餡料每間都不同,這次試了牛肉紫菜飯卷。
味道MIX得幾好,口感豐富,不過就包得比較鬆散,好易散開哂,但總好過雪硬哂個D既。
再黎個韓式拳頭飯團,我承認係俾個名吸引左


終於都等齊人,呢個現炒辣年糕必試!!!
集齊所有韓式配料,又甜又辣咁,仲夠哂台型:)
靚仔韓藉店長親自幫手一直炒,U WIN!!!


食住年糕、紅薯粉,等煮到咁上下,兩邊既芝士同蒸蛋就差唔多食得啦,慢慢熱令芝士同蒸蛋滑到震>v<
最後放埋公仔麵落去煮,吸哂D味,精髓所在!!!


最後緊係要食埋個甜品作結啦!
雖然我一向都唔好甜品,但呢個蜜瓜清清地MIX埋D雪花冰,食到咁上下,加埋煉奶同朱古力漿,唔會太甜,又有唔同食法,幾好喎。


最後以甜薯鮮奶作結,帶甜又有淡淡的奶味。

整體食物吸引之餘,靚仔韓藉店長絕對是大賣點XD
食色性也,絕對值得多D去:)

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...