2015年4月3日 星期五

突然發現...P&G在身邊^^"

Yandy最近收到P&G寄黎既頭髮產品,一睇!
居然全部都係自己用緊既產品XD

睇到個樣相信大家都好熟悉啦:)
但我一直都無留意係P&G既,真係好鈍^^”



VS是男友的指定品牌,非它不可。
這個旅行裝的,帶去船P、Wake Board、潛水都好方便。

Clinicare是我秋冬用的洗髮系列,滋潤度較高,冬天用頭髮不毛燥。
夏天的話,我需要更輕盈的產品。
但髮膜我是每次染髮都得用上幾星期的,髮質比染髮前更好XD

這枝小小的Pantene精華液我會隨身帶,頭髮散亂時用。
其實這是可以每天用作修護的,但我本身沒有太大的損傷,每天用會感覺頭髮太重,所以在毛燥比較嚴重時急救一下就好。

大家有沒有發現身邊的P&G產品


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...