2015年4月15日 星期三

食環境‧食一份歡樂時光@Pink Coffee

幾乎從不在荔枝角搵食,某日約朋友拎野就順便接佢放工兼食個晚飯吹吹水。

佢帶左我黎呢間Pink Coffee,門口連名都無,唔係有人帶真係唔識黎XD




7點幾放工時間竟然冇客?


但環境一流,裝修有格調得黎...


每個座位都有足夠既空間感,好岩小圈子聚會:)


燈光型得黎唔會太黑,影相、食野、吹埋水都岩岩好。


晚餐選擇唔多,包埋野飲都係6/70蚊。


野飲都幾多選擇,仲有時令飲品,個紫薯太吸引,我幾乎無睇其他就拍板啦XDD


類似係Starbucks既Coffee Shop,不過唔會長年冇位、兼夾唔洗對住一班大陸朋友...
價錢仲要平Starbucks少少,呢類傾到下計既地方真係買少見少。


環境贏哂,但都要睇下食物質素既,有返三、兩個朋友開餐,決定叫哂全部晚餐試一試XD


牛肉千層麵係餐牌以外既,待應話有就試埋啦。
味道就唔錯既,夠香口,牛肉唔會太乾,但就唔多千層,得個兩層冇乜口感,但都算不過不失啦。
西西里海鮮意大利粉,一黎大大隻青口外型已經攞哂分,蕃茄汁好難出事既,但青椒味我唔太好,係咁而扣返少少分啦。
意式煙鴨胸意大利粉,呢個係待最Like既,雖然都係蕃茄汁,但唔多覺青椒味,加埋個蜜桃酸酸甜甜咁>v<不過都有野彈,D鴨胸好大舊囉,切薄片D更好。
雜菌松露扁意粉其實個白汁好OK,但我呢個超級揀飲擇食既小朋友唔Like黑松露陣味((打飛

整體食物唔算好得個種,但都合格有凸,加埋環境因素,滿足度超高啊!


野飲話左要硬紫薯鮮奶,有熱有凍,一人試一杯。
凍熱都好飲,勁濃郁既紫薯香甜味,熱個杯就甜D,唔想咁甜就揀凍啦:)


女仔聚會硬係會有甜品,天生不好甜所以放過我吧^^"


我轉戰呢個Signature既原創牛角油,真係有D水準喎XD
牛角包鬆脆得黎帶軟軟既質感,入面既牛油有幾大片真係唔洗我講啦,加埋輕輕一焗,半溶又唔會太溶既狀態,冇得頂!!!
但食完又有排減XDD真係好毒!!!

我地吹足成晚,開開心心玩到人地收檔先肯走,香港要搵間坐得下既地方真係買少見少啦,要好好珍惜:)

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...