2015年5月16日 星期六

回味無窮‧海鮮大餐食到撐!!!

觀塘呢個地方唔常去,但次次黎都係有好野食:)
今次黎到呢間「御膳」私房菜實在食到唔停得口。



先黎個麻辣鹵水大拼盆,有豬腸、雞絲同牛肚,辣得夠惹味,豬腸同牛肚都唔會一陣內藏臭味。

再黎個開胃前菜,香芒沙拉大蝦球好精美和豐富的前菜,沙律配新鮮水果做底,大大隻蝦係面,炸粉薄薄地炸得香脆可口,唔會搶哂D蝦味。

意料之外是只要現金付款,就免費送麻辣拼盆,有雞翼尖、豬紅同雞腳:)
個豬紅正正正!!!入口又滑又嫰,辣得黎又幾Juicy,最緊要係冇腥味,勁鐘意啊。


薑蔥炒大肉蟹(上)、胡椒炒大肉蟹(下)
我最愛既蟹出場啦♥
兩隻大肉蟹都很新鮮,薑蔥很香口,胡椒就惹味D,有返咁上下SIZE咬落啖啖肉,超滿足的!!!
食蟹都係要落手食先夠風味,重點是食完要舔手指((打飛!!!


蒜蓉粉絲蒸大元貝
ORZ!!!超巨的扇貝!!!淨係賣相已經哇哇聲啦XD
一隻有我成個拳頭咁大隻呀!!!
肉質彈牙,成啖咬落去都咪話唔正呀:)
我而家唸起都流哂口水呀T^T
粉絲墊底,一定要食埋,精華係哂到,雖然有少少油XP


啫啫鮑魚煲
又一回味之作!!!蒜頭我係唔食既,但同鮑魚係個砂煲到熱辣辣撈黎撈去,香味四溢>////<
鮑魚咬落爽口得黎好煙韌,外層香,內裡綿,必試!!!
題外話: 後來先知係用左南非飽魚,屬於不可持續發展海產,下次食之前要問清楚D((罪過
其實用可持續發展的中國(養殖)/澳洲(野外捕獲)鮑魚都一樣咁好味的。


金華雞 (半隻)
這是要把金華火腿片夾著雞肉一口吃下才夠霸氣!!!
雞很嫩滑,配上金華火腿的咸鮮味,超match的!!!
不要誤會雞很油,是玻璃芡啦:)


士多啤梨骨,好特別既配搭,味道有點像咕嚕肉,但比較有甜味。
有點惱人的是骨好大的一舊,吃起來有點...不夠淑女((打飛...你有淑女過嗎?!


蒜蓉炒西蘭花(上)、招牌御膳炒飯(下)
食到咁上下,係時間埋尾啦!
西蘭花夠翠綠,食落新鮮爽脆,仲好夠鑊氣。
炒飯香濃,有點濕度,食落唔會乾爭爭,飯粒粒粒飽滿分明,仲有D海鮮咬下,Like!


最近生果時間-->西瓜盅
又一賣相取勝既菜式(?!)
西瓜肉挖到一粒粒,不過都係太大舊,食既時候有少少"呢hea",入面仲有D、青提、藍莓同士多啤梨,粒士多啤梨都大大粒架,雪到凍一凍,好消暑既呢:)
碟底仲有D沙律菜,不過好似冇人食XD

成餐都好滿足,埋單都不過係$300/位,真係抵食夾大件,大滿足既一餐:)
另外,餐廳有自己既魚缸養住D海鮮,如果有特別想食既海鮮都可以打電話訂定,黎到包有得食嘛:)

御膳 Imperial
電話:3575 9567 / 9029 1530
觀塘敬業街65-67號敬運工業大廈12樓F室

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...