2015年6月2日 星期二

ettusais秘密房間內的女生約會

男仔約埋打機,女仔約埋無理由淨係去個洗手間咁簡單既?!
今日就約埋左成班靚女,一齊去ettusais開P!!!

係咪好神奇點解ettusais會有個地方我地開P?
原來係佢地希慎門店入面,仲有個小空間,成間房既佈置都好女仔♥
仲有齊哂最新最齊既ettusais產品,由保養到化到靚靚都可以係到完成,係女仔入到黎都一定會瘋狂尖叫呀>v<




唔講唔知,睇落好似墨魚滑既-->逆肌精華凝霜,原來用黎做手部按摩都得架!!!
真係好豪氣,但效果就好到不得了,按完對手滑一滑,仲充滿光澤感、白左少少添呀:)

我地幾個女仔係間房到左試右試,玩到哇哇聲呀XD
希望無嘛親係外面Shopping緊既客人啦^^"


臨走前仲得到個大汽球!!!!!
真係用足5個感嘆號都表示唔到我既驚喜度呀!!!!!
汽球入面裝住既係最新推出既ettusais產品,到底係點放入去架!!!!!
點解既? 好打耳呀!!!!!XDDDD

相信大家都唔會想睇我扮可愛,我地都係睇下ettusais既新產品啦XD

逆肌精華凝霜 $280/90g
3D透亮CC霜SPF40PA+++ $230/35g
新品!雙色遮瑕膏


逆肌精華凝霜 $280/90g

蘊含Amino Premium 7多元精華獨家配方,肌膚紋理滋潤而緊緻。
軟化角質、光澤、亮肌、細緻毛孔、鎖水、提升、緊緻,一瓶已集7種機能於一身,省卻多重步驟的護膚程序。

可以好豪氣咁用黎做手部按摩,但我都係覺得用上塊面抵好多XD
一粒粒的魚子狀會在按摩時釋出保養成份,保證肌膚享受到最新鮮的精華。


適量在面上點上5份,再推均勻全面。
可因應每天的肌膚需要調節適當的份量,就是用多了,肌膚也不會覺得太笠。
鎖水就一定的,光澤亮肌的效果明顯,細緻毛孔亦很不錯,很適合妝前使用。


3D透亮CC霜SPF40PA+++ $230/35g

同樣蘊含Amino Premium 7多元精華獨家配方,還可以遮蓋局部暗沉及色斑,帶出肌膚的自然色彩及光澤,令膚色紅潤而透亮,有如嬰兒般紅潤粉嫩。

雙色遮瑕膏 SPF25PA+++
最新推出的遮瑕膏,遮瑕同時具透明感。
深淺兩色可混合調配出最合適的顏色,黑眼圈跟痘印都可以一盒搞定。


具備跟逆肌精華凝霜一樣的修護效能,同時以Pink CC Powder粉紅調色粉末帶走暗沉及不均勻膚色,自然打亮肌膚,均勻膚色,不像一般CC Cream的死白感,看來很像天生的好膚質。


當然,Yandy痘痘大爆發後的痘印可沒那麼快就復原,所以最近遮瑕膏都不離身T^T
這一盒的方便程度絕對是上上之選,深淺兩色,深的偏黃、淺色偏紅,用來遮黑眼圈跟痘印基本上已經可以完美調配出來了。
深淺亦易於控制,隨時都可以調出最合適的遮瑕,還配上小掃,帶到邊都咁方便。


黑眼圈用偏橙黃的顏色遮最見效,我用的是兩份深色溝一份淺色,塗上後用手指印開邊緣位置。
一下就完美KO黑眼圈了!


痘印就用兩份淺色溝一份深色,直接點在痘印上,再用手指印開邊緣。
掃一層薄薄的碎粉,底妝完美,就是化上簡單的眼妝已經很好看了:)


每天花10分鐘,簡單精神的出門去。

ettusais專櫃地址:
銅鑼灣希慎廣場6樓608 (Tel: 2506 3180)
旺角朗豪坊 Beauty Avenue 2樓 (Tel: 3514 9274)
屯門V city港鐵樓層M-V5&V6號舖 (Tel: 2679 3099)

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...