2015年7月8日 星期三

極品貓山王榴槤直送@榴槤BB


經過一連串既Facebook洗板,榴槤BB終於到我啦:)

是咁的,食野對我好重要,我雖然唔係瘦,著衫硬係BI咁少少肉,但從來無嗌過要減肥,皆因「肥」係唔會死既,但無好野食,我係死梗。

榴槤我唔算太好,但有次去旅行食過一次貓山王就上癮了!!!
但原來而家上網有得訂,仲直送到家,等呢個榴槤搞到我流足成星期口水呀XD




原個樹上熟既極品榴槤貓山王,原個直接抽真空保鮮包裝,急凍處理直送香港。
密封包裝,包住個時係完全無味,送去公司都唔怕俾同事知。


平時香港食到既通常係泰國榴槤,未熟就收割,運送期間用化學物質催熟。
但馬來西亞既貓山王係唔可以用呢個方式催熟,係每日早上清晨時分,要等樹上完熟既榴槤自然落果先可以收集XD
加上貓山王嬌生慣養,極易受大雨天氣影響,產量好少、極罕有。
咁味道上當然有差別啦。

我人生中第一次開榴槤,真係為左食,可以去到好盡XDD
係榴槤底搵5條線,順住切。
我屋企連菜刀都無^^"
是但搵把切肉刀就照劈都OK喎XDDD

幾成功XDD
我唔客氣啦!!!
呢到我一個人食哂,岩岩好當一餐XDDD
我認我都幾大食,2-3個人分啦,就差唔多啦。
「榴槤 BB」直接從自家果園精心培植挑選,全部係廿多年老樹榴槤,比一般幼樹既榴槤味道更有層次,肉質飽滿,仲勁勁勁香>v<
甘甜得黎帶微苦,肉質軟到好似食緊雪糕,但同時可以拉絲。
食完成晚都俾榴槤味圍住,訓教都覺得自己食緊榴槤呀!

有興趣就快D訂啦!手快有手慢冇!
DurianBB.com 榴槤 BB

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...