2015年8月2日 星期日

通頂後的一日‧Aveda夏日髮型

話說公司日日擺街站,已經曬到成隻燒豬咁,夜晚我仲唔識死走左去陪朋友通頂分飛仔XDDD
雖然成日都打文打到兩、三點,但大學過後好似都冇幾可通過頂,今次都叫夠哂朋友啦掛?!

通完頂是要返工的,Well~冇沖涼冇換衫都算,但個頭我堅係要日日洗的。
釣哂魚咁中下中下,好不容易捱到放晏,我即刻飛左落Aveda搞搞個頭。

木質感既裝修,成個人感覺都放鬆D呀:)

先做個頭髮分析,頭皮比較油就一定啦,曬完成日又無洗頭。
不過好在頭皮都尚算健康,只要Keep住洗頭應該都唔有大問題既。



即刻黎個應急處理,AVEDA Invati Scalp Revitalizer可以清理過盛的油脂,處理殘餘髮品防止堵塞毛囊。

將精華平均咁噴上頭皮再按摩,噴上去會有微涼感,唔洗沖架。


清理乾淨之後就可以用我之前都介紹過Aveda pure abundance豐盈造型前噴霧吹返鬆個頭啦!
唔覺唔覺,已經成為左我既日常出門必用既法寶之一,用左大半枝啦。


個頭即刻鬆返哂,輕輕梳返整齊就掂哂啦:)


講開梳就一定要介紹呢把大木梳,用黎梳頭就緊架啦,最正係唔會梳到D頭髮打哂結,濕髮都照梳可也。
特點係好大面積既梳面,見唔見帶個洞呀?
係特登架,因為呢把梳係用氣墊設計既,邊梳邊按摩頭皮,幫助血液循環。
梳多幾梳,頭皮都健康D,想留長頭髮既女仔就更加要再梳多幾下,長得快D架。


氣墊設計唔單止用黎按摩頭皮,連身體手腳都岩用架。
用黎泵背脊真係舒服到爆呀:)


做完按摩個人都醒神D呀,飲埋杯茶先返公司XD


我今次都帶左Sun Care Hair and Body Cleanser同大木梳返屋企。


大家都知我最鐘意水上活動,但海水既鹽分會附著係髮絲或身體架,呢枝Cleanser就可以幫我溫和咁去除啦,個味仲好清香,好舒緩,洗頭同洗身都可以用同一枝,帶去船河岩哂呀:)


用埋把大木梳,完美示範濕梳都完全冇Kick過呀。
絕對係女生既恩物呀>v<


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...