2015年8月20日 星期四

Change Destiny之轉捩點@SK-II - R.N.A Power Gathering


又係SK-II時間:)


今次同大頭菜一齊出SK-II R.N.A Power Gathering,將大頭菜一齊拉入SK-II既世界。

擺左兩個月街站,真係日日曬足10個鐘,唔做Magic Ring都知道自己肌膚質素大跌>.<
一做就知Magic Ring無花無假,分數跌至前所未有既新低...
成績最差既當然就係Spot Contract啦,面層55點色素,底層足足215點@口@
早前的幼齒16歲肌同93%完全飛走哂,所以話,保養真係女人既終生事業黎架。


不過放心,SK-II一向都走在最前,係肌膚出前問題之前已經預先準備好最新既R.N.A Power。


未試產品之前先黎影下相。
喂?!
點解唔同燈光出黎個樣爭咁遠架?


原來光源會放大面上既瑕疵,新推出既 R.N.A.彈性再生精華同 R.N.A.立體緊緻精華霜。
縱向緊塑立體輪廓,橫向一夜淡化毛孔,「全方位縱橫立體緊緻」,28日就可以抵禦肌膚未來15年的痕跡。


用係面到要少少時間,但用豆卜做個小實驗,用精華A、R.N.A.彈性再生精華同水分別浸左D豆卜,用水浸過既豆卜好快就實哂,水份走哂。
唔洗幾耐精華A既豆卜都實埋。
但浸左R.N.A.彈性再生精華既豆卜,擺足一晚都仲好帶彈性呀。

再試下幫D腐皮搽Cream同水。
之後摺埋再攤開,得搽左R.N.A.立體緊緻精華霜既腐皮冇爛到咋,其他都係摺埋既過程中啪、啪、啪咁爆開左>.<

即刻學埋點用,Model做完保養個邊面細左成個圈,眼角、嘴角都明顯升起左,睇落後生左唔少啊,等我返去拿拿臨急救下我玩緊笨豬Jump既Magic Ring分數先得。

而大會當日更邀請左由藝人經理人轉職成為Blogger經理人既Leslie分享佢Change Destiny既心得。

心入面團火立即點起左,當初因為想有少少供獻而堅持選擇NGO既工作,亦好幸運地投身鯊魚保育,但最近不斷既錯敗萌生左離開既念頭,不過而家我相信自己都可以Change Destiny,改寫肌膚命運,同時都要改寫鯊魚既命運,條路有幾長我唔知,但我願意走落去。


不過第一件事就等我食枝SK-II製既新鮮雪條下下火,
再返去試下新推出既 R.N.A.彈性再生精華同 R.N.A.立體緊緻精華霜點樣全方位立體緊緻,改寫肌膚命運先啦:)

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...