2015年8月17日 星期一

溫和保養@FANCL Life一個月


係人都想有靚靚既三角肌紋,但事實上又有幾個人有?
呢個時候就要由一個月前講起啦...
話說FANCL邀請我試用佢地既全套產品一個月,哇!用成一個月?
大家都知我勁貪新鮮,要我成個月淨係用FANCL,即刻就想打退堂鼓XD

不過幸得Stella BB捉住我,咁就展開左我同FANCL既初接觸啦。



個時去左FANCL位於九龍塘既展場,一向主打無添加,產品都以小瓶為主,但原來仲有唔少健康產品。

順便去左FANCL專門店參觀,一入去係超大空間既屏幕,經常會展出唔同既Cross Over,係香港咁細既地方,居然有間店會劃出咁大既空間做展覽館,正!

店員會因應需要介紹返岩你既產品,旁邊仲有個電子產品資訊屏,自己都可以禁下、睇下帶咩岩用架。

跟住BA就幫我做肌膚測試啦,你望下D測試既工具?
未贏人先贏個陣XD

我皮膚問題都唔算太大,但自覺毛孔比較令人在意,同埋之前暗瘡大爆發之後既痘印亦一直未清>.<

同朋友仔邊傾了解FANCL呢個品牌,原來佢地好多都係粉絲@口@
我就成日覺得FANCL唔擺得耐,所以咁耐以黎真係一件FANCL都冇用過^^"
今次做左肌膚測試,BA因應我既需要,幫我配左成套產品,等我即刻挑戰下「斷用防腐劑,豪用FANCL」一個月!!!

從來都無用過FANCL,估唔到由包裝開始已經令我有好感XD
一按、一拉成個盒就開左出黎,所有資料都印左係盒入面,慳返唔少紙品呀。
一個月換一枝既速度,咁既簡約包裝令我呢個懶環保既人對佢加返D分。

即日就開始左挑戰,由落妝開始。
MCO 納米卸粧液不含礦物油,高效洗去毛孔油脂角栓,針對頑固難卸的眼、面、唇妝及防曬品,洗既感覺好溫和,好輕身冇乜油感,就算開眼都唔會澀眼。
我自己溶妝問題唔算獨嚴重,所以防水產品都比較少用,落妝都好快手,兩、三下就唔見哂D眼影眼線啦。


加返水做個乳化,再過一過水,個感覺都幾清爽,又唔會好乾。
我基本上一個星期都要用最少五日,一個月用左2/3枝左右啦,但原來個兩日有搽防曬都最好卸妝,所以一枝MCO 納米卸粧液大約用一個月就用完架啦。

落左妝都要竹心乖乖地洗面,BA幫我揀左呢隻保濕型既柔滑潔面粉 ,配埋個起泡海綿,濕左個波波,倒一茶匙左右既潔面粉。


㩒下㩒下,D泡泡就出哂黎啦:)
泡泡好豐盈,係面到好似氣墊咁彈下彈下,高效去除污垢、油脂及角栓,同時又保留返天然保濕因子,鼻鼻既黑頭好令人在意,用兩隻手指打圈推多幾下先。

幫自己同個起泡海綿一齊過過水,起泡海綿本身有個座,簡單放返係洗手間風乾好方便呀!

清潔完就到保養既部分,頭一次用FANCL,BA話最好連續敷6日Mask,打返好個底。
基礎保養就以保濕為主,水份夠,毛孔就會慢慢收返架啦。
再加返個美白精華處理左D印印。

所以我既保養程序就係:
水盈肌底液 (水潤)
水盈細緻精華面膜
祛斑淨白精華露
水盈乳液 (水潤)


水盈肌底液 - 水潤型,哈哈~我想扮人地小瓶張Poster,可惜手指太短XDDD

用左納米滲透科技,滲透多重修護精華至肌底,為缺水細胞注滿水活營養,打開吸收通道,為之後既保養品更能發揮效果。
從日常護理中煥活補濕機能,從源頭賦活深層補濕力。

用約3-8滴分量的肌底液輕輕塗搽全面,無色無味,搽上面既感覺好輕身,FEEL到肌膚即時水潤柔軟左架。


水盈細緻精華面膜 (19ml x 6片)

打好個底就可以敷MASK啦,BA叫我要連敷6日提升返肌膚自身的保濕能力。
以透明質酸深層補水,配合獨特網狀材質,能緊貼肌理,密集滲透水活補濕營養。
剪裁對我黎講長左少少,大左少少,但就幾貼面,敷既時候涼涼地都幾舒服。


敷完15分鐘即刻FEEL到水份返哂黎。
仲可以增強肌膚保濕力、防禦力添。
剩餘既美容液塗勻全面唔好哂,MASK就敷下手腳啦。
連續敷左6晚,肌膚真係好左架,水分充盈,毛孔都細緻D呀。


祛斑淨白精華露

精華方面就配左美白,因為最近係街站曝曬,黑左唔少,之前D痘印又未清。
FANCL突破性美白成分「三類形態維他命C」,就係針對色素源頭,更快、更高效地逐層淡化各種色素,高效修護各類色斑、暗啞及痘印,統統都KO到!

整體膚色均勻左,痘印有淺色少少咁多多啦,但就冇點白到啦,因為我都仲係Keep住擺街站曝曬T^T

呢枝精華露用剩7-10日用量就會見到個窗口位變左白色,見到就好預時間入定下一枝啦。


水盈乳液 - 水潤

吸收完最緊要鎖返實D好野係肌膚入面,質地好輕,感覺好水潤,搽開左會係肌膚表層形成鎖水薄膜,提升防禦力,持久鎖緊水分和營養,可以係特別乾燥既位重複塗抹架。


我真係好乖咁用足一個月架,三枝都差唔多清空哂啦:)

其實FANCL用既感覺好輕,但用左成個月又唔係特別覺得肌膚有咩大改善,可能呢個月我都出街站Keep住曬,所以影響成效?


不過去返FANCL搵BA幫我一睇,我既靚靚既三角肌紋出現返哂>////<
仲係好整齊好靚個種♥


而一個月前我最關心既毛孔問題,由107粒跌到得返73粒,岩岩好落返細緻!!!
開心死我啦,估唔到Keep住咁曬法,肌膚質素都不跌返升,雖然自身未感受得到(咁我本身都唔係太惡劣既...^^"),但相信繼續用落去好快會Feel得到:)

多謝FANCL俾左呢次初接觸既機會我,你地都俾個機會自己既肌膚,開始「斷用防腐劑,豪用FANCL」啦!!!


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...