2015年8月6日 星期四

幼細扁塌髮既救星‧TSUBAKI 豐盈柔韌Volume Touch

早排唔覺意又用左有矽洗頭水,又要去做深層清潔>.<
兼夾搞左一大輪,要轉敏感洗頭水搞返個頭皮,再轉受損系列修護返D頭髮,終於告一段落。
跟住落黎就可以搞搞我扁塔塔既問題啦。

TSUBAKI 一直以「上質髮粧」為美髮概念,從外在的亮髮效果至內在的修護功效,完美體現「Glamorous Beauty」品牌氣質,成為亞洲女性的專用髮粧;今年,TSUBAKI 全新升級,研發出日本頂級新配方「椿麹S」,並採用首創的「椿麹漬泡美容」,雙重修護頭皮及髮絲,為現在將來孕育美麗髮絲,從今以後綻放女性的自信美。

升級版的 TSUBAKI 為亞洲每一位女性度身訂造最合適自己的洗髮護髮系列,特別精心打造三款不同的系列,並以紅、白、紫色為主調。包裝設計方面亦以煥然一新的形象出發,採用如花瓣般優雅的瓶身,予人輕盈感覺,配合紅、白、紫三款觸目色調,盡展女性魅力。


 TSUBAKI 豐盈柔韌系列 VOLUME TOUCH



對於髮絲幼細扁塌既我,當然首選紫色呢套豐盈柔韌系列啦:)

洗髮露(無矽)及護髮素
‧ 喚醒頭皮層健康,孕育柔韌髮絲
‧ 頭皮的抗衰老修護,注入豐盈感
售價:$78 (500ml)

修復精華(無矽)
 ‧ 徹底潔淨積聚油脂的毛囊,同時滋潤髮絲,注入豐盈效果
‧ 售價:$78 (180g)

岩岩先處理完矽既殘留物,堅係要 make sure之後用既產品係無矽,佢寫到明我就安心哂。

「椿」即是山茶花,而「椿麹S」則是將榨取山茶花油後仍含豐富養分的山茶花種子,以尖端技術研發而成,四大功效包括:
1. 柔化及保濕頭皮角質層
2. 增生膠原蛋白及透明質酸
3. 柔化滋潤髮絲
4. 具頭皮的抗炎作用

採用首創既「椿麹漬泡美容」,增強保濕度和柔軟度,新升級配方特別針對頭皮層及髮絲,先柔軟頭皮,再為頭髮注入營養,髮絲就更豐盈不油膩啦。


洗髮露好香,香得黎好清,唔係平時老老土土既花香味黎架。
起泡量都幾豐盈,洗起黎好順,唔會卡住卡住。

過水後落護髮素,我習慣主要都係用係髮尾位置就好啦。


成個系列我覺得一定要試呢枝修復精華(無矽),佢可以徹底潔淨積聚油脂的毛囊,滋潤髮絲,注入豐盈效果。
洗既時候用手指幫頭皮做按摩,僵硬既頭皮層會影響血液循環,阻礙毛囊運送養分,影響髮絲健康架,邊按你會慢慢Feel到個頭皮由底到涼出黎既感覺,成個頭鬆哂呀:)


洗完頭,成個感覺好輕好舒服,D頭髮唔會貼實哂個頭,仲無咁易笠。
如果你,頭髮同我一樣缺乏柔韌彈性、缺乏豐盈感、髮絲幼細扁塌,一定要試下。

男神福山雅治仲應邀為全新 TSUBAKI 代言人,亦是 TSUBAKI 首次邀請男藝人為產品代言。
真心Like左!有幾少可見過男仔代言洗頭水? 脫髮個D唔計XD

授權銷售商:萬寧、屈臣氏及 HKTV mall 產品查詢熱線:2262 6969

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...