2015年10月18日 星期日

信不信由你‧素顏都可以靚到咁?!

去韓國之前忙到發哂癲,訓又訓得少,保養?!未至於無,但唔見得做足...
結果緊係殘到唔識形容>.<

所以點都好,去玩之前都要做返個Facial還原靚靚面先得既。


Ingrid Millet Paris係我心目中既貴婦品牌,今次就黎試下最新既AGE Jet Plasma ejuvenating treatment 嶄新等離子療程,逆齡嫩肌,以最佳狀態出戰泡菜國同D韓妹抖過。




今次安排左我去VIP房>////<
化妝枱、LOCKER、連獨立浴室,大過我間屋咁濟@口@
Lucky!

美容師係療程先了解我皮膚狀況,我岩岩啪完骨,事先已經SEND左相俾美容師睇左,兼現場再目測,確保一切安全先可以開始療程。
如果大家都想做呢個療程,要記得一星期前唔好做果酸、激光彩光等刺激性既療程呀。

INGRID MILLET Paris既抗衰老療程特別有名氣,仲係全球首個發現魚子萃取擁有超卓的抗衰老功效推出魚子精華系列,兼拎拎埋埋唔少美容相關既大獎,坐穩美容界領導地位。
56 年專業嫩肌再生護膚經驗,淨係係香港既專門店都有成 47 間,今次Yandy試做既係突破尖端美容科技,激活嫩肌再生既AGE Jet Plasma ejuvenating treatment 嶄新等離子療程。

原理係透過特製專利機頭,將氮氣轉換化為等離子能量,以極速噴射技術噴出氣流,把等離子能量雙倍注入不同肌膚層。可以消除肌膚多餘角質層外,亦瞬間將等離子能量傳遞至肌膚底層,直接促進肌膚膠原自生及肌膚微循環,鞏固彈性纖維。

唔似做激光有機會灼傷肌膚或蒸發肌膚水份,而且仲可以全面覆蓋肌膚,連肌膚最脆弱位置如上眼皮及眼肚都可以做得到,真真正正全面重組、重生、重塑肌底細胞,達致前所未見之抗衰老護膚功效。

一切準備就緒,清潔行先。

話咁快就到戲肉啦,係咪估佢唔到呢XD
美容先係我手臂上俾我試左下等離子既感覺...
um...除左一下閃光之外,幾乎冇感覺@口@

Yandy:「打左啦?」
美容師:「打左啦! 接唔接受到?!」
Yandy內心OS:「我接受唔到囉!!!連Feel到無喎!!!」
為左唔想嚇死美容師,我句OS食左XD

認真,我個一刻真係好擔心呢個療程既效果,無感覺喎,痛都唔痛下真係,可以變靚?
Well~當時已經肉隨砧板上,我當然都會照做啦。

美容師係我面上畫左D格格,再用貼紙覆蓋眉毛同眼線位。
再搽左層保濕啫喱保護皮膚,就由下巴開始打啦。

美容師打左第一下都有再問我O唔OK,因為都真係唔係太大感覺,當然OK啦!
一路打會聽到啪啪聲,有D位會聞到少少燶味,美容師話係燒到面上既細毛。
唔怪得之要貼住眉同眼啦,打眼周都完全唔痛,而打完半邊面之後一睇,水噹噹之餘成邊面提升左,仲好帶光澤感,連觸感都勁細滑>////<


話咁快道已經打完兩邊面同眼啦,過程完全無痛,完成後既皮膚亦唔覺乾、唔痕、唔痛。
療程之前美容師仲話皮膚有機會會泛紅,而我係完全OK無任何狀況,靚左算唔算呀?!成個V面出哂黎,訓係到都咁V喎。

完成等離子既部分,美容師幫我清潔返D格線。

再做左個水份Mask,同基礎保養,成個療程就完成啦!
係我如夢初醒既時候,一碗溫度岩岩好既糖水已經放左係化妝枱到等緊我。
本身應該係一路飲,一路化返個妝去食晚飯既...

不過望一望自己素顏,除左有一、兩粒痘,其實仲洗乜化妝呀?

雖然靚到連妝都唔洗化,但做完等離子療程之後既一個星期,要好好加強保濕,最好就日日本敷Mask啦,唔係帶機會會乾燥脫皮或者出粒粒架。


但Ingrid Millet Paris一早都幫我準備好,皇牌魚子系列既Lotion,保濕能力非一般咁好,我好懶咁一次Mask都無敷過(小聲),搽左呢枝Lotion,已經覺得皮膚好水潤飽滿,仲好帶緊緻既效果。

見佢咁正緊係帶埋去韓國啦,反正個邊比香港乾燥咁多,一定用得著。
連同房既好姊妹都對佢讚不絕口架。

係咪好想好似我咁嘆返個正Facial呢?!
英格蜜兒現推出限時免費體驗: 等離子逆齡嫩膚再生療程免費體驗 (眼部療程) 價值$2,500

請即登入以連結下登記:
http://www.ingridmillet.com.hk/index.php?m=advertisement&adv_id=2&lang=1

英格蜜兒
客戶服務熱線:(852) 2581 2666 | 網頁: www.ingridmillet.com.hk
Facebook :Ingrid Millet ngrid Millet 英格蜜兒 | Youtube: IM TV | Instagram: Ingridmillethk


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...