2015年10月12日 星期一

玩盡總統套房‧享受最好NUSKIN

人生有幾何有一次踏足總統套房既機會?
興幸得到NUSKIN既邀請,黎到JW Marriott 參加活動,玩到唔想走XDDD

複式單位淨係氣派都夠贏足幾條街。
再加埋當日既主角,NU SKIN「ageLOC®精油系列」。




呢家個個都話要抗衰老,NU SKIN一直都係致力於創新、科技的抗衰老先驅。
今次推出既「ageLOC®精油系列」就融合左頂尖 ageLOC®科技黎甄選王中王,后中后既植物精華精萃,推出左玫瑰、茉莉、舒緩同活力四款精油。


呢D高科技既野,硬係要請D專業人士黎講解下啦。
由(左)NU SKIN既大中華區域副總裁暨華北/港澳總裁 劉明欣博士同(右)NU SKIN全球個人護理產品研發發開發副總裁 關凱凌博士親身為我地講解。


頂尖 ageLOC®科技發現影響外觀老化既內在根源-青春基因群組(YGCs),辨識發鎖定青春基因群組(YGCs)調節至較年輕既活動模式,就可從根源改善肌膚老化問題。

所有產品都係根據6S品質措施嚴格把關,令買家用得安心。
- Selection 選題
- Sourcing 來源
- Specification 規格
- Standardization 標準化
- Safety 安全
- Substantiation 實證

唔講唔知,即使一樣都係玫瑰花,當中既抗衰老有效成份都可以差天共地,NU SKIN係美國普羅沃市設有超過300,000平方英尺既世界級抗衰老「NU SKIN 全球創新中心」,擁有多個先進的實驗室,為產品進行研究及實驗,係提煉精油既過程,由原材料的產地、品種、到採摘發運送等細節都有嚴謹要求,務求能從最上乘的植物精華萃取抗衰老既有效成份,提供最高質素既產品。

當中玫瑰精油同茉莉精油均經過臨床測試,證實對肌膚既緊緻度、光澤度、柔滑度及水潤度都有明顯改善架!


玫瑰、茉莉、舒緩同活力四款精油各有特色。
玫瑰精油及茉莉精油面部及身體斬可以用,而活力精油及舒緩精油就係身體用既。
四款唔同精油都係以5+2既大原則黎用。
搭配調理油同香薰機,提升抗衰老護膚功效,帶來身心靈全方位的抗衰老體驗。


即刻等靚靚Model為我地示範以ageLOC®精油配合Spa機既使用方法。


再嘆個精油按摩,成個人鬆哂!


最後仲有近期超流行既保鮮花工作坊,經過特別處理既保鮮花,可以Keep住綻放兩年架,就好似NU SKIN既精油,Keep住我地最靚既肌膚。
木盒上刻上我地既名字,真係好有心思呀!


輕鬆過後,就要努力保養啦:)
日日5+2幫肌膚保鮮,Body比較懶,仲未開始用,但玫瑰精油及茉莉精油都用左成枝啦。
雖然係油狀既保養品,但感覺好輕身,好吸收,個香味令人好放鬆,真係忍唔住要講句「玫瑰有玫瑰味,茉莉有茉莉味」XD

5+2既份量對我黎講有少少太多,我通常會用埋係手踭、腳踭,唔好浪費呀!
溝左細細枝帶左去韓國用,上機前搽一搽,成程機都唔覺乾。
去到韓國,當然比香港乾燥,但我上粉仲貼過平時,真係震大讚一分錢、一分貨。
品質真係唔同D,比起之前用過既精油產品,呢隻NU SKIN「ageLOC®精油系列」真係帶俾我耳目一新既感覺。

更多資訊可參考NU SKIN網站: http://www.nuskin.com 或致電熱線電話:(852)2837 7700查詢。


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...