2015年11月3日 星期二

脂肪之厚‧長減長有@Bioslim

脂肪之厚,非一日之寒,減肥呢家野,我承認係有D懶。
外型上唔算係肥個類,但事實上肉肉慢慢越積越厚我係感覺到的。
一有機會就多多少少都減下啦。

今次就黎試BIOSLIM既無創冰肌溶脂+獨家「徒手塑形」技術。




近期蝦頭極速瘦身BIOSLIM絕對功勞不少架。


填好基本個人資料後,就可以換衫準備療程啦。
除左換拖鞋,仲準備左消毒濕紙巾俾你抺乾淨對腳。
感覺又幾衛生喎。


放左個人物品入Locker,就去更新室換衫,等既時候可以坐係梳妝台睇下片、睇下雜誌。
成個氣氛都幾悠閒。


之後美容師先幫我度高磅重,再入房睇下報告。
脂肪明顯超哂標,雖然體重都唔算太過份,但因為肌肉不足,消耗會因應減少,令脂肪容易積聚,所以我個Case要減既唔係重量,而係要針對脂肪,同埋增加肌肉,咁對身體同身型都好架。


分析完數據,就要目測一下外觀啦。
美容師話我算係扁平身型,所以外型上唔會覺得好肥,但事實...美容師當然講得好婉轉。
但自己知自己事,就好似報告咁啦,只要一出手就可以拿起一舊肥肉XD
係眾多肥肉之中,我就揀左腳腳,著褲好睇D嘛:)


美容師話會重點做腿內側既位置,因為個個位既肉肉多到令人驚訝XD
所謂既「溶脂」係用-4度至10度既低溫冷凍波傳至目標脂肪細胞區域,脂肪受到低溫會分解後自然代謝,就可以達到減肥效果啦。

事先將電流貼係肚既位置,再係大腿位置搽上幫助減肥既精華,同啫喱。



咁就可以開始冰肌「溶脂」啦!
機頭係冰冰地的,但我訓既床一早開定暖氈,冰火既感覺,之後再加埋電流,肚皮同機頭位置會有震動感,好似有一班軍隊極速行過咁,但過程都幾舒服,全程都仲可以同美容師邊吹水。


每邊大約10分鍾左右就完成啦,冰肌「溶脂」後既肉肉明顯細舊左唔少。


之後就開始「徒手塑形」既部分。
透過96組動作暢通體內循環,仲可以增強返每組肌肉既彈性,排走多餘毒素,一次療程相等於兩小時運動既效果架。
由兩個美容時同時做兩邊腳,聽聞淋巴係會痛的,但由於我勁怕痕,完程都淨係Feel到痕,痛既一下、半下啦,整體都唔會好痛苦。


又係變成既時候,兩腳中間既空間明顯多左,唔係我唔合實對腳呀,我腳腳係貼實架!
最開心係膝頭哥邊邊舊肉消減左唔少,對腳睇落直左。

整體效果都幾令人滿意,完成療程後最好等產品停留係肌膚到多一陣,兩個鐘之後先沖涼效果會更好架。

完成療程既第二日左腳瘀左一小塊,因為我大腿内側既佐塞都幾嚴重,仲有唔少橙皮脂肪粒粒,「徒手塑形」會帶走埋呢D毒素,瘀左既位置通常四至五天就會散,都可以搽去菸膏等佢快D散瘀,暢通左之後仲會再瘦D架。

整體感覺都幾輕鬆,過程唔辛苦又見到效果,幾岩我呢類鐘意食野但又懶做運動既人改善身型。

Bioslim Slimfit Centre
地址:香港銅鑼灣百德新街2-20號恒隆中心21樓2113-2115室
電話:2970 2388
網址:http://www.bio-slim.com.hk/
Facebook:http://www.facebook.com/bioslimhk
「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...