2015年11月9日 星期一

萬勝節搞搞陣@KC Korea《Halloween Party》

岩岩過左無耐既萬勝節,唔知大家去左邊到玩呢?
我就約左班Blogger朋友齊齊開Party,搞搞陣無幫趁XD

見到熊大坐定定係到,相信大家都估到我今次去左既就係< KC Korea《Halloween Party》>




野都未放低,就要𥄫下有咩新野買,緊係要趁機攞返個電視框啦:)
化妝品、護膚品係指定動作,估唔到仲有瘦身產品,真係包羅萬有。


當日仲有韓國化妝師註場幫大家畫娃鬼妝,Set頭兼仲有手部按摩,我化人就化得多,今次輪都輪到我嘆返次啦掛?!


享受下KC Café 美食、吹下水、搞下事就渡過左快樂既一晚啦!


邊有咁簡單?!
緊要等埋大抽獎環節,雖然抽唔中我...

但都唔緊要,Mark實KC Mall既Facebook,免費Hand Treatment、化妝體驗及面部護理即將登場俾會員享用,仲唔拿拿臨Join定Member等報名?!

KC Mall:觀塘成業街6號泓富廣場2706-10室KC Mall (觀塘站B1出口直行,馬會對面)


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...