2015年12月8日 星期二

食飯吹水最開心‧八寸串燒居酒屋

對於揀飲擇食到一個點既我黎講,鐘意食既野並唔多,除左打邊邊,串燒係近期最愛,貪佢食完唔會好飽,但坐得耐又可以多D時間同朋友吹水,食飯緊係要開心放鬆嘛:)

所以今次就黎左呢間位置銅鑼灣既上樓私房菜,叫八寸既居酒屋Enjoy enjoy。


話明係居酒屋,緊係唔少得酒啦XDD
我雖不是酒鬼,但食飯飲返兩杯絕對無問題,待應俾左一系列既杯我地揀,原來係老闆Alex既變藏品,希望客人次次黎都有D新鮮感,所以呢到就出現左揀杯仔呢個特色啦:)

揀杯我就OK,但揀酒就真係唔在行,所以今日所有飲飲食食都交俾Alex幫我地唸,我只係負責吹水同食XD

酒作為就幫我地揀左清酒同梅酒。
清酒好清=口="哈哈,我意思係幾易入口。
梅酒係老闆自家釀製既,真係好好飲,甜甜地好順喉,仲無乜苦澀味。

友人病病豬,所以我地都陪佢飲左杯無酒精既洛神花蜜,清清甜甜,幾岩配串燒喎。

頭盤黎個九宮格,入面D碟仔都係隻隻唔同架,唔洗問應該都係老闆既收藏品啦?
呢九格會用時令食材整,次次都帶D唔同,而且食材同配搭都好特別,好有驚喜。

我就大愛呢個鮑魚,淡淡既咸鮮味,上面仲放左D金薄。
仲有呢個魚仔,半淋既感覺好有嚼口。

呢個海幸卷係特別推介,Size比一般卷物細少少,預你一啖啪入口。
面頭既辣椒絲其實又唔係好辣,海膽既鮮味加埋帶子既幼滑,仲有魚子既爽脆感覺,然後青瓜同蝦乾、蟹棒、蟹膏香味慢慢滲出黎,仲加左個好特別既「肌之樹昆布」,唔知係咪帶美顏作用既呢XD

之後黎左個重口味、又係要一啖啪入口既...唔記得係咩野^^"
上面係酸梅醬,入面有片好濃味既葉,有少少似韓燒用黎包肉食個片紫蘇葉味再重口味多少少。

下面個款呢...唔係普通既肉肉,係雞腳既"肉球"@口@"
真係第一次試,原來都幾好咬XD

再黎同牛牛親密接觸一下,有特厚牛舌同肉肉,唔知點解師傅可以燒得咁香口,仲係外脆內嫩個隻,正!


唔鐘意食葉既我,居然肯食呢兩款。
燒粟米唔係你想像中咁簡單。


精髓係老闆Alex親自調配既蒜蓉牛油,咸香口味令本身香甜既粟米大大加分。


最後以紅豆豆腐甜品作結,可能本身我唔太好甜,紅豆就真係甜得濟,但豆腐好清香:)

整體感覺食物質素同水準都好高,待應風趣仲會同無開玩笑,而且招呼周到,感覺賓至如歸。
但我估老闆太睇少我地4個女仔既食量啦,下次落單前要同老闆單聲我好大食先得XD

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...