2016年4月23日 星期六

認識‧成就愛RMK Cleaning Balm

早前試用左RMK既底妝產品,對這個品牌留意多左。
黎緊去日本唸住睇櫻花,點知櫻花已經落得7788T^T
好在好姊妹送左櫻花色既卸妝膏俾我,睇唔到櫻花,但有好姊妹,仲有RMK,其實我都好幸福呀:)


RMK MOIST CLEANSING BALM 保濕卸妝膏 (HK$270/100g)



櫻花色既包裝,本身好驚粉紅色既我都幾鐘意佢,淡淡地,加埋白色,成個感覺好清新。

成分方面,第一眼見到有鯊烯油即刻唔想用>.<
我本身既工作係鯊魚保育,自己用鯊魚製品當然NO NO NO!
但望真D,原來係提取自甘蔗既鯊烯油,拍手!

鯊烯最先係鯊魚既肝油到發現,係人體既重要元素,皮脂上含量最多,同人體成分最相近, 很容易被人體吸收,不單可以補充細胞氧氣,加速新陳代謝、激活細胞、促進細胞再造,而且保濕功效特強。
但後來發現鯊烯係植物都揾得到,唔係一定提取自鯊魚架,RMK就用左甘蔗去提取鯊烯油。
對RMK既好感度同次提升XDDD

除左鯊烯,產品亦加入左橄欖油、乳木果油、芒果奶油、牛油果油、玫瑰果油等既精華油成分,卸妝同時做到保濕修護。

蓋子好有質感,而且係掀開式的,用落好方便,一隻手就可以開關,貼心:)

附有小匙係蓋底,感覺衛生好多,卸妝膏都係櫻花色,好靚啊。
而且打開有優雅既玫瑰花香。


等我用黎卸下RMK UV Liquid Foundation既妝啦XD


當卸妝膏接觸到肌膚會轉化成油狀,今次拎既份量好似多左少少XD
大約一粒提子既份量就夠啦。
慢慢係面上打圈,一邊卸妝,順便按摩。


之後濕手將化妝品同卸妝膏一齊乳化,再過一過水,乾淨哂。
同一般卸妝既過程都差唔多,落妝後感覺清爽又唔Dry,肌膚感覺軟軟的,Like!
最鐘意佢貼心既設計,解落非常順手。

成日有女仔問我:係咪唔化妝好D,我化左妝之後皮膚好似變差左>.<
通常問題就係出左係卸妝到,原來細問之下,都會發現佢地冇用卸妝產品。
一般清潔產品係做唔到卸妝既功效既,一般市面上常見既卸妝產品有卸妝水、卸妝油、卸妝乳,而今次用既卸妝膏係類似固體既卸妝油,卸妝能力強大,而且用量大減。
有時唔覺意,我都會玩到成手卸妝油,但用卸妝膏就更易於控制啦。

清潔做得好,皮膚都會跟住靚,我就覺得自己化妝之後D皮膚越黎越好,因為花多左時間同心機去卸妝,皮膚更乾淨清爽,自然越黎越健康啦:)

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...