2016年6月20日 星期一

太后沖涼用D乜@慈禧的美白大浴

話說,早排有個錦盒送左黎公司,我一頭霧水之時已經聞到陣陣既人參味,唔通有人送枝千年人參過我續命?!


打開一睇,人參就無啦,居然係枝沐浴乳!!!
都叫有枝人參圖片係枝沐浴乳上面既XD



八大不添加:無甲醛、無動物成分、無塑化劑、無人工色素、無矽油、無礦物油、無激素、無皂無鹹,感覺都幾令人用得安心。


話係慈禧既"美膚秘方",嗯...
咪住先>.<我讀中史個時睇過慈禧張相都幾驚嚇架喎!!!
佢D"美膚秘方"信唔信得過架^^"

但係呢,慈禧貪靚都係不爭既事實,好多歷史都有記載佢愛美成狂XD
佢更加係將中藥美容推向極致既重要人物,於是就有公司落力研究拆解慈慈禧太后既美容偏方,研製出呢枝沐浴乳啦!


慈禧太后既秘密美白配方,包括人參,珍珠與及多種中藥美白皮膚成份。
仲有D美白子粒,輕輕按摩就溶化,轉化過程中仲可以去埋角質。
順便可以稍為為,令皮膚更透白,對比較粗乾的皮膚特別有滋潤的效果。
泡泡量唔會太大,感覺比較親膚。

味道就...真係好人參囉,我就唔太喜歡,但沖完涼又真係幾滑既。
所以我主要用黎洗腳腳,洗完比較唔會聞到陣味,不過亦有喜歡人參味既朋友仔勁鐘意囉XD


錦盒入面仲好貼心咁有枝碌碌。


沖完涼用黎碌下手手腳腳,冰冰涼涼咁好舒服:)

銷售點:萬寧獨家
顧客熱線:3622-1128
零售價:HK$69.9/750ml

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...