2016年6月25日 星期六

有恃無恐‧晚晚通頂@SHISEIDO IBUKI Beauty Sleeping Mask

人地成日話多事之秋,而家明明係夏天都咁多事...=口=

每一日係公司都忙到踢哂腳,返到屋企亦停唔到落黎,到訓落床個下已經兩、三點鐘走唔甩,第二朝仲要返工,日日訓得個4/5個鐘,日復日不足八小時的睡眠,惡性循環。
唔夠精神都算啦,最恐怖係個慘樣,皮膚疲憊無光,化極妝都唔上粉>.<"

不過唸深一層,有邊個香港人唔係咁既先?
唔夠訓就靠意志力撐,但Keep住個樣唔好嚇親人...要靠D外力XD

SHISEIDO IBUKI系列 全新IBUKI Beauty Sleeping Mask (價值: HK$300 / 80ml )



SHISEIDO首個睡眠面膜Beauty Sleeping Mask專為夜間修復而設,專為日夜忙碌兼睡眠不足的肌膚而研製,幫你補充維他命兼抗氧化既甜睡面膜,「無暇」都可以擁有無瑕美肌:)
即使睡得不夠,肌膚仍然可以神采飛揚!


日本製造,好似保鮮膜咁既包裝,感覺都幾令人安心,都附有小匙,用起黎衛生D,如果有位放埋枝小匙就更好了。

其實以前都有用過Sleeping Mask一段時間,我自己訓既時候係動作比較大既一類,始終覺得訓用左Sleeping Mask會就住就住,訓得唔夠自在。

IBUKI Beauty Sleeping Mask特別在係一款唔洗抺同洗既啫喱狀面膜,蘊含獨特的浮游植物精華,強大的活性能幫助肌膚生產維持身體正常運作的ATP元素。
壓縮成份囊注滿維他命C及E,啫喱囊溶解後就會釋放抗氧化效能。
仲會觸發肌膚啓動深層睡眠效應,幫助肌膚抗氧化,全面恢復,加埋紓緩既香氣,感覺比一般既Sleeping Mask更勝一籌。


臨訓前一搽,效用就可以延續至翌日早上。
即使睡得不夠或不好,訓醒後既肌膚依然神采飛揚,水份充沛,邊個睇得出你唔夠訓?


搽上面會化成水珠,好快吸收,唔會留底一層野係肌膚上,訓覺時唔使就住就住。
而且佢保濕力又非常夠,開住冷氣訓,第二朝起身都唔覺乾。
香氣令人好放鬆,提醒肌膚適當休息,加強修護能力。
同時觸發肌膚啟動深層睡眠效應,等個人訓得好D,訓唔夠八個鐘,都以質量補救。
偷多少少時間打埋機先訓都唔怕變疆屍啦XD


加上早上起身,唔洗抺、唔洗洗,真係好方便。
我上妝前都會用少量黎打底(約晚上既一半份量),貪佢保濕功效好,肌膚望落更加水噹噹,妝效更持久,好在朝早用左都唔會好眼訓者XD


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...