2016年8月10日 星期三

台灣光澤複合式抽脂‧放低3000cc肥肉之後...


唔知大家仲記唔記得2016年頭,Yandy去左台灣光澤進行複合式抽脂手術。
事隔半年,我已經好得7788啦,早兩日去潛水即刻驗收下成果先。



見唔見成條腰線出哂黎?!
從來無唸過S腰會出現係我身上>////<
呢個夏天終於可以盡情曬啦:)

係時候同大家睇睇回顧:)
台灣光澤複合式抽脂‧放低3000cc肥肉之台灣7天遊

種種原因下,本身我想主力做腳同Pat Pat,最後定案做上腹+下腹+腰側+下背+馬鞍+大腿外側,手術後第三日返香港,血壓低之下我有輪椅坐XDDD
再一次感謝辛苦照顧我既各位,愛你地。

返香港後每一次出席活動,或者見到朋友,通常都係問我抽脂既結果XD
好吧! 即刻將成個過程報告一下啦!

應該係由返到香港開始講。

抽脂本身並唔痛,麻醉哂,直情連感覺都無XD
真正既傷口得四個,大約只有5mm大,我唔覺得係痛,係痕,成日都想R^^"
比較辛苦既位係沖涼,貼左防水膠布都硬係形住會整濕傷口,無平時沖得咁Free。
洗傷口係最要小心既,唔可以入水,保持乾爽,傷口位置非常私密,要請信得過既人幫你清洗啊:)


而家傷口既狀況係咁既,其實都幾明顯有突起T^T
有得揀既話,我個人覺得唔用自動溶線,傷口好似埋得靚D。
不過就好在只要有著底底既都其實睇佢地唔到。

一般黎講手術後已經可以正常活動,但我就因為本身血壓低,加上手術前一日先岩岩同大姨媽告別,所以手術後一直踎低起身見頭暈,做療程前要先評估身體狀況,每個人恢復情況不同,可以先向光澤線上諮詢了解清楚療程要注意的事。

安全起見,醫生都寫左5日假俾我休息,但公司既野太忙,我其實都係Keep住在家工作,個人係精神的,只係郁動比較慢,踎低起身見頭暈XD
撐起自己個下需要少少勇氣,呢個動作頭幾日做係會痛既。
但最痛係Pat Pat,因為成日坐同訓,夜晚訓覺會放兩個枕頭墊高對腳,醫生話血液循環會好D,但我早上起身對腳一定唔係枕頭上面既XD


比較痛苦既係康復既過程,係個身好似俾人打瘀哂之下要著塑身衣真係好累...
著左塑身衣之後腰版挺直,真係腰酸骨痛架,腳都有著,總之就成個人好繃緊。
不過有好處既,個人姿勢正確左,望落好似高左XD
加上塑身衣Fit身都震,食野完全食唔得多,食量減半咁濟^^"

順帶一提,瘀傷大約一星期已經全消了。


手術後兩星期已經明顯清減左唔少啦,條牛仔褲去台灣前係岩岩好有少少迫個種,返到黎著腰位起碼摺走兩吋都仲好有空間。
體重方面我係輕左5-6磅既,不過抽脂重點並唔係減重量,反而係著重改善身型,記得要配合運動及飲食控制,唔好再俾脂肪細胞體積增加,如果唔係體重同吋數一樣會反彈架。

雖然表面上行得走得,但著三個月塑身衣其實係需要D毅力去完成既。
同埋摸係肚上面係有唔少硬塊,係有拉扯感既,晚上特別明顯,同埋腰板挺直,個人好易累,又唔多想郁。


呢張係手術後半年後既狀態,肚肚都未完全平滑返哂,換起黎同睇落都有少少塊狀感,我朋友話似係有腹肌XDD
個人感覺係都可以接受,畢竟我只有手術後個幾星期有按摩下,之後都無理過XD

聽講有人3-6個月就全消,耐既成年亦有,我大概係因為血壓偏低同埋新陳代謝比較慢,所以康復得比較慢,不過以上種種對生活上既影響都唔算太大。
不過醫生都話唔按摩既話,慢慢等D硬塊最後都係會消哂既。我覺得可以接受:)


上個月亦突然飛左轉韓國,我地通足兩晚頂去Shopping(( Shopping能醫百病是真理XD
平時我著衫都揀D鬆身為主,遮一下身上肥肉^^"
我今次都入手左貼身少少既衫:)


著貼身D都唔怕凸左個肚腩出黎,整體完全無後悔XD
過程唔係真係太辛苦,反而係擔心居多。((不過我本身係幾忍得痛既人
一來未真正體驗過,身體感覺有少少唔妥我就好驚青XD
不過值得一讚既係光澤個邊Follow up得好好,我有咩事Whats app佢地都會好細心解釋,希望唔會令佢地覺得我係煩膠啦XD

如果同我一樣的唔起心肝做運動/減少食量,我覺得接受到既抽脂其實幾唔錯XD
想瘦邊到就抽邊到,特別係好似我呢D本身唔係太肥,主力想修靚身型,著衫好睇D。

我其實希望可以抽埋大腿/手臂既肥肉XD
等完全復元了再想吧:)

有需要可以PM/Email我,或者直接去港澳fb有專人線上服務啊:)
港澳fb : www.facebook.com/DR.shine.hk
台灣區官網 :http://www.dr-shine.com.tw/

「療程及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...