2016年10月5日 星期三

親親大自然‧天然植物玫瑰薏米化妝水

這次韓國之旅Yandy除左Shoppong之外,都抽時間走訪大自然,親身感受自然既力量。


天然植物玫瑰薏米化妝水 ($65/500ml)
返到黎香港又回歸返大都市,不過,有黎自天然植物既水分補給,每日都可以感受一下大自然:)



針對粗糙肌、乾燥肌、敏感肌和缺乏彈性的肌膚,可達到高效保濕和收細毛孔的效果。
溫和肌膚配方: 不含色素、不含礦物油、弱酸性和通過皮膚過敏測驗。

由天然薏米精華及6種草本精華:
♥ 金盞花精華
♥ 春黃菊精華
♥ 羅馬春黃菊
♥ 西洋弟切草
♥ 矢車菊
♥ 冬菩提樹
可調理肌膚狀態,仲特別加入玫瑰精華液可緊緻皮膚及消炎效果,好岩而家轉季既天氣架。


500ml特大容量,真係好抵,點用都唔心痛:)
早、晚當Toner用,久不久做個Toner Mask,或者用敷面紙濕敷,連Body都用得。


淡淡植物香味,好Refresh呢!
好鐘意佢感覺夠哂清爽,但保濕力非常唔錯。
用後氣色飽滿紅潤,豪氣地用黎抺埋肩頸唔好哂呀:)

如果生暗瘡,都可以浸濕一片化妝棉,敷下粒瘡都有唔錯消炎效果架。

雖然效果唔係太持久,但勝在性價比非常高,夠哂天然,用起黎都狠心好多。
勤力少少敷多幾次,都非常唔錯。
轉季期間唔想太大投資,不妨買返枝看門口,有咩肌膚突變就可以即時急救。

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...