2016年11月26日 星期六

無痛對抗鬆弛肌‧88啦D拜拜肉@OONA Medical

當年紀越大,最困擾既並唔係保養,反而係肉肉既鬆弛狀況^^"
Yandy算係微胖女,睇落其實不致於肥,但全身都是「肉」>.<
由唔知幾時開始,久不久會有誠實既朋友話俾你知:「咦?!肥左喎!」
發覺自己明明重量都無變,但望落又真係肥肥地...
問題就正正出係肌膚唔夠緊緻,係時候要搞搞佢啦!


今次黎到OONA Medical試下佢地最新韓國無痛HIFU逆齡線療程。

OONA 醫療美容中心致力成為一間具國際級水準的多元化醫療及美容集團﹐引領革命新之路。本公司全面引進韓國﹑歐洲及國際最新的尖端醫學美容技術﹑經驗和設備。所選用之先進儀器均來自韓國﹑意大利﹑日本﹑德國﹑法國﹑瑞士及美國等﹐更榮獲FDA﹑KFDA﹑ISO9001及ISO9002等國際認可資格。


簡潔現代化既裝修,望落舒服又安心。


療程進行之前,坐底飲杯野,再做返少少資料登記。


好快就有美容師帶你黎到療程房間啦:)
換左衫再按一接鐘,美容師就會返黎。

對於最近大熱既HIFU療程,大家應該絕不陌生﹐但坊間林林總總既HIFU﹐有D就以線數計算﹐有D以部位計算,效果同價錢一樣無法預料﹐其實HIFU最主要既功用係刺激膠原再生,將目標範圍達到大約60-70°C,令筋膜收縮,有即時提升緊緻肌膚既效果,同時刺激膠原再生,所以療程後亦會慢慢睇到美肌效果。

不過呢,有咁好既效果,當然都有D代價,通常HIFU都用「痛」掛鉤>.<
一、兩年前Yandy去台灣參觀醫美診所時,睇住醫生幫美眉進行HIFU療程,美眉既淚水深深印係我腦海中...


咁點解我仲敢試?Yandy絕對係又要靚,又唔想痛既代表XD
OONA Medical採用既係最新一代的韓國HIFU儀器,唔需要食止痛藥、,唔需要搽麻醉膏,可以真正做到無痛但擁有非常明顯的效果媲美傳統拉皮手術既HIFU。
是乎需要,治療可到達到不同層面既皮膚層及甚至脂肪層,我今次就針對手臂位置,不傷及皮膚既情況下,定點加熱13mm既脂肪層,達到提拉懸吊效果,將脂肪擊退。

美容師先幫我係手臂比較下垂既位置畫上個6cm x 6cm既格仔,搽上啫喱,就用HIFU一下一下咁打,感覺係暖暖地,同時有少少吉吉地,近underarm位有幾下會有少少痺,但整體感覺都未至於痛,你想我Bi都未必Bi得出眼淚XD


而HIFU既部分完成後,基本上只會見到有少少紅,最多係手臂舉高太耐有少少痺。
之後會做埋RF收緊,抺返走啫喱後搽上有護膚成份既面霜,以RF儀器打圈加強收緊效果,同時因為佢有負壓吸力,會加速血液循環同肌膚自我復元架。
岩岩開始打圈既感覺會大D,但做多幾下就會習慣,仲覺得幾舒服。


做完有機會好似我咁出左D紅點╴美容師話係因為身體濕氣比較重,一般1-2日就會消架啦。
做哂兩邊手臂大約一個鐘左右啦。


即時做完,手臂都紅紅地,帶少少暖暖地既感覺,掂到係會好似瘀左咁痛XD
不過唔掂係無咩野既。
即時已經睇有輕微既收緊效果。


第二日起身紅已經消失得無影無蹤,夜晚影相都感覺手臂真係Firm左,影相都無咁泡XD
之後會繼續將脂肪擊退,1個月後效果應該更好架,好期待:)

OONA Medical Beauty Centre
Facebook Fans Page: www.facebook.com/oonamedical
查詢電話: 852-2988-8708
電郵: oonamedical@gmail.com


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...