2016年12月24日 星期六

D.UP確不同‧化妝師的眼妝密技公開

一年一度既化妝展係我既補倉好時機,通常我都會入手定一年份既妝物。
早前係美容展帶左一堆D.UP返屋企,已經係11月既事>////<
年尾既忙碌可不是一般的忙...

Anyway,今次就同大家分享下我用左好幾年既眼妝產品。

其實每年我都會回購一堆D.UP家既眼妝產品,你地估下我呢個眼妝用左邊幾款D.UP家產品呢?



眼妝既第一步當然係要整返個靚靚雙眼皮啦:)
D.UP既雙眼皮貼有好多唔同款,我比較常用既係呢兩隻,左面既係雙面,右面係單面。
基本上眼皮薄既用雙面,雙面型的只有DUP不會慢慢的掀開,黏性很好。
但如果好似我比較泡泡眼既,用單面既會比較撐得起。


佢特別既格格紋,唔知點解痴左上皮膚好似隱左形咁,我主要係將眼頭摺左入去既位置痴返出黎,好多亞洲女仔既雙眼皮都係呢類型,痴既時候痴貼D眼頭,用有一點硬度既單面雙眼皮貼,就可以將眼頭撐出來,變返雙眼皮架啦。


照常上底妝,眼妝,畫眼線,基本上我唔會特別處理雙眼皮貼既位置,因為一開眼就唔會見到張雙眼皮貼架啦,但如果想合埋眼既時候都無咁明顯,可以用細既眼影掃係雙眼皮貼上面砸印深少少,咁個貼就會更隱形架啦。


眼妝唔少得既當然係一副靚靚既假睫毛啦!
D.UP既假睫毛款式好多,款式都比較傾向自然,重點係夠輕身得黎唔反光,載上眼非常舒服,以假亂真完全不成問題,再加埋痴得勁實既睫毛膠水,咁就唔洗驚甩頭甩尾啦!


個人最喜歡既係#924小惡魔款假睫毛,佢既梗係有睫毛既位置先有織線,無睫毛既地方係透明架,仲有D睫毛係黑色混左啡色,戴上眼既效果非常自然。


左邊係我一般會化,無特別貼雙眼皮同無痴睫毛既大眼妝,感覺會比較濃妝。
而右面就係用左D.UP既產品化既眼妝,睇落清D精靈D,但同樣可以將眼仔放大。


黎緊聖誕節,不妨練習一下,化個靚靚眼妝去玩啦!

更多產品資料,可參考D.UP Facebook Page:
http://www.facebook.com/DUPHK

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...