2016年12月16日 星期五

偽‧知性女人味@Eliizabeth Arden

黎到秋冬季,Yandy換上左新既香水:)
大家似乎都留意到呢>////<


無錯啦!就係佢!
感謝Eliizabeth Arden送黎ALWAYS RED香水系列添加新成員 – ALWAYS RED FEMME。




靈感來自充滿活力的都會女性步履間性感嫵媚的搖曳姿態,每步均能散發出女士獨有的高貴、世故及嬌美,瓶身既酒紅色系的花卉,好似煙花咁>////<


ALWAYS RED FEMME保留經典的紅門設計,啞緻柔滑的材質好少係香水到出現,非常之特別而有質感,配以酒紅色系的花卉剛柔而獨特。


前調:黑加侖子芽、梨、檸檬
中調:印篙精油、鈴蘭、茉莉、桃花
基調:雲呢拿、青苔、雪松木,廣藿香


前調以甜而不膩的果香集結而成,再以清香脫俗的花香及植物香氣作為中調及基調,嫵媚華貴的得黎,帶少少活潑,凸顯每人既獨特魅力,整體感覺帶有一種知性既氣質。


Always Red Femme Eau de Toilette Spray (HK$280/ 30ml, HK$390/ 50ml, HK$525/ 100ml)

ELIZABETH ARDEN香港專櫃及指定莎莎分店有售
· 永安百貨(彌敦道店) 5936 2714
· 上水廣場 2409 7599

感謝Rain幫忙拍攝:)
「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...