2017年2月18日 星期六

抽乾水‧滴滴都係雞:)


唔知大家有無接觸過「滴雞精」?
唔係一樽樽考試讀書捱野飲既「雞精」,唸起個陣苦澀味都驚。




滴雞精係以純天然,無化學加工製作出黎既營養補給品。
簡單D講係將雞燉煮後過濾雜質和去油,同「雞精」係完全唔同架。

皇朝滴雞精 (HK$360/盒)
係以純天然古法萃取整隻雞的精華,無化學加工,製程不加任何一滴水。
一盒有10包。

精選人道飼養的溫體老母雞,  100 度蒸氣不回流,高溫滴釀10 小時,先得出呢一小包既「滴雞精」。
屬溫補類,唔燥既營養補給品,特別岩女仔補身用架。
最通常係準孕媽、孕媽、坐月時都會飲既。

但好似我呢D暫時未有打算做媽媽既女仔黎講,M痛先係飲佢既最大原因:)

我自己既用法係放係雪櫃,M到時先飲,每朝拎一包去煲3分鐘。
一包65ml,大約是一小碗份量。

味道其實飲緊老火雞湯差唔多,重點係唔會油淋淋,低熱量、低納、零脂肪、零膽固醇。
含有豐富膠原蛋白和九種人體必需胺基酸,可以加快創傷癒合、促進生長、膠原蛋白形成、改善大腦功能、促進消化同脂肪分解。
好似我鐘意飲湯既話,可以補養好身體又唔洗驚肥,一定會鐘意。
不過就真係有少少唔夠喉^^"

我本身M痛唔算太嚴重,但係一唔覺意,M到時飲凍野就痛死啦>.<"
但如果M到時有Keep住飲「滴雞精」,飲到凍野都無乜事,岩哂大頭蝦既我。
而且簡單方便,當補身每日一包當湯水飲都好有益,個人精神D,又無咁怕凍。

王朝滴雞精由屠宰、生產都係一條龍自家製作,價位比市面同類型產品都平D。
亦有加入唔同中藥材既產品,不過如果想好似我咁M到時飲就最好揀返原味。

王朝滴雞精將會參展 2月24日至26日既「BB春季購物節」暨「兒童成長教育展」
到時會有 PROMOTION SET架。
想了解多D詳情,可以留意 <王朝滴雞精> Facebook或者親身去睇下呀:)

「BB春季購物節」暨「兒童成長教育展」
2017年2月24至25日(10:00 am – 8:00 pm) 
2017年2月26日(10:00 am – 7:00 pm)
地點:香港會議展覽中心舊翼Hall 3F&G (Booth no.:J07-J09, J16-J18)

王朝滴雞精(香港) Wang Chao
http://www.wangchao.com.hk/
https://www.facebook.com/wangchao.hk/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...