2017年3月10日 星期五

SOFINA iP土台美容液護膚新領域‧賦活肌膚血管力


最近Yandy出席左SOFINA iP 土台美容新領域 既發布會,學習以「血管力」孕育美麗肌膚。SOFINA一直專注女性肌膚的研究,發現「皮膚之力Skin Power」並不足以令肌膚趨向理想狀態,必須從改善身體機能之「血管力」來提升「土台之力Physical Power」,用全身的力量來孕育美麗肌膚。



發布會請黎日本SOFINA 產品研發部木場淳介博士,同我地講解血管力既重要性,血管力低既人肌膚係比較粗糙架,所以提升血管力就=提昇膚質。
SOFINA iP就係為左提升血管力而誕生既新系列,革命性以蘊含高濃度微米碳酸泡沬的SOFINA Base Essence土台美容液同SOFINA Drink綠原酸飲料,提升皮膚以至全身的血管力(土台之力),賦予肌膚細胞豐富營養,從而維持良好的新陳代謝。

現場即時接受血管力測試,搽完SOFINA Base Essence土台美容液血管力即時活躍起黎!
再配合以3年時間培養的「月下香培養液」所煉成之全新beauté 系列,補水力度超強既高保濕化妝水,建立SOFINA iP專屬的<3 STEPS>護膚程序,為肌膚細胞注滿「皮膚之力」。

咁都未係最全面,SOFINA連飲食方面都照顧埋。
由美女廚師Zoe Tsang以註冊營養師Gloria、註冊中醫劉芷寧提供既「促進血管力」食材製作左個美食盒,內、外全面提升血管力,再邊食邊睇表演,真係正!

無得食都唔緊要,記住以下呢D可以「促進血管力」既食材食多D啦!
★蕃茄仔
★杞子
★南瓜
★淮山
★紅棗
★士多啤梨


係時候埗入SOFINA iP土台美容液護膚新領域,親身感受一下土台之力。
其實土台在日文的意思者係「地基」咁解,SOFINA iP土台美容液主打的就是將肌膚基礎打好,從肌底開始煥新,適合每一個年齡層使用。
血管力強既人=土台之力強,可以進一步提升肌膚之力,相對地可以為肌膚儲存更多水份,締造更健康美麗既肌膚。


SOFINA iP土台美容液瓶蓋好有鑽石既感覺,壓縮罐設計。


包裝上已經印哂使用時既重點。
記得唔好搖,瓶身直立的狀態,每次既用量約3cm係手上,再分五份搽上面。


第一次按壓時候太緊張,唔小心擠左太多,不過多左都還好,最緊要唔好少XD
因為每次的使用量扮演著非常重要的角色,過少可能會達不到充分效果。

質地是壓出來是碳酸微米氣泡既美容液,有少少似乳液,但比乳液更輕更水,大概係慕絲同乳液之間,再加上淡淡花香超好聞。


每次使用量都有兩千萬個比毛孔小的碳酸微米泡泡,碳酸微米氣泡的大小比毛孔細超多,可以迅速滲透到肌膚底層


搽上面感覺美容液質地非常細緻,好輕好柔,稍稍按摩就好快吸收哂。
肌膚一下子變得柔軟又有彈性>////<
感覺超正, 定要親身一試。


以SOFINA iP土台美容液打好基礎之後,就到全新SOFINA beauté系列提升肌膚之力。
以3年時間培養的「月下香培養液」所煉成之全新beauté 系列,補水、鎖水力度都超強,水份有效滲透角層、表皮、真皮3層皮膚,促進肌膚再生力。


拍上化妝水將肌膚「角質素線維」軟化鬆開,提高肌膚鎖水力,再以乳液重整「細胞間脂質」延長儲水力。


岩岩做完3STEP時既肌膚,會有少少偏紅,因為血管好活躍?!
不過幾分鐘內會回復正常,我自己用左大約兩個星期,鐘意到不得了!
素顏膚質都大大提升!!!
最開心係覺得膚色睇落健康左,水份好似常滿咁,持妝力大大提升。
我真切感受得到開發擔當築地綾乃小經講既「好像跟以前不太一樣了!」既感覺!


效果咁好,所以我特別去分店試飲埋SOFINA Drink綠原酸飲料,通過飲用來吸收,全身感受到效果。
可以令微細血管的作用變得活躍,味道係偏濃既荔枝味,有少少氣,以健康飲品黎講佢係幾好味既。

符合4項或以上便屬於血管力低,飲用SOFINA Drink 綠原酸飲料將會感到意想不到的改善。
Self Check : 你屬於血管力低的人嗎?
①血液循環不良
②難以入睡・睡眠品質不好
③非常在意「肌膚沒有彈性」
④非常在意「肌膚粗糙・乾燥」
⑤肌膚狀態不佳的時候,「肌膚粗糙・乾燥」

SOFINA iP土台美容液3月1日全線公開發售啦!
對SOFINA有興趣的,可參考 https://www.facebook.com/sofina.hk

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...