2017年6月20日 星期二

當肌膚變成水煮雞蛋@Dr. Douxi 賦活新生卵殼系列

唔知帶無sis好似我咁,細個用蛋白當面膜敷,係我初中時對保養品既初接觸。
而家我對個陣生蛋白腥味仲記憶猶新,但又無可口非,蛋白敷面係堅Work既。


最近收到既Dr. Douxi 賦活新生卵殼系列,完全喚起左我既童年回憶XD
一於試下新一代點樣用蛋黎護膚。




蛋黃修護卵殼皂

黎到夏天,對肌膚既清潔需求略略加強,始終出油出汗更多,唔好好清潔好易引發一連串既肌膚問題架。


直接濕手搓一搓,就用得,搓出黎既泡泡有少少牽線,質感好似山葵咁滑。
用黎洗面超級有潔淨感,過完水唔會乾爭爭,每一個毛孔都好通氣XD

不過用完記得放係比較乾燥既位置,唔係D濕氣散唔走,舊皂會用得特別快架。


賦活新生卵殼膜

清乾淨D毛孔之後,當然要收緊返D肌膚,唔係D污垢又會重新返返去架啦!
而呢個面膜仲有埋淨白、淡化皺紋、同保濕功效。


凝膠狀,淡淡既香味都幾舒服。


搽上面後等15分鐘,過程中會有慢慢變緊既感覺乾到7788之後,向內打圈按摩,會慢慢搓到D好似蛋膜咁既野出黎,好舒壓XD
再過一過水,OH!乾淨哂。

如果想收緊效果再好D,仲有個特別用法,就係搽完上面後直接敷過夜,佢會變成薄膜包住肌膚,一早起身可以由下而上撕走,或者加水洗走都得!
我覺得最有感既係肌膚緊緻左,毛孔收細左唔少,肌膚望落係細緻左既,摸上手觸感亦柔軟滑溜左好多。

有興趣可以去Dr. Douxi 專頁了解更多:https://www.facebook.com/Dr.Douxi/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...