2017年7月10日 星期一

白蝕後的天然保養@Timeless Organics

其實一直都無同大家講,我係幾個月前,發現自己面上有一小塊白色,然後呢個小白塊慢慢擴大,睇過幾個醫生之後確診係白蝕T^T
遺憾既係,白蝕無根治方法,多數用含類固醇軟膏,而好唔好得返都係睇彩數,所以搽緊類固醇既呢個月,我停用左大部分既保養品。但好快後果就搵上門啦T^T
假日望一望鏡,即時俾自己嚇親,居然覺得自己老左十年>.<"
雖然擔心搽藥膏,但又無可能為左面上既一小片白蝕,忽略日常保養既。

於是,我就開始物色一D可以令我安心使用既日常保養品。
Timeless Organics 呢個品牌之前已經有用過,感覺效果唔錯,主打手造天然有機護膚品,天然、有機,用起黎感覺更安心。
♥ 滋養修護卸妝水 (HK$188/118ml)
♥ 透薄保濕物理防曬乳液 SPF30 (面部及身體) (HK$278/118ml)
♥ 眼部緊緻修護精華 (HK$398/29ml)
♥ 天然無害潤唇膏 (HK$78@)


以上產品全部都係:
*100%天然
*不使用動物測試
*適合素食主義者
*對生態環境友好
*不含麩質

♥ 滋養修護卸妝水 (HK$188/118ml)
*100%天然 & 79%有機認證成分

由清產潔品開始,呢枝含天然有機蘆薈葉汁、玫瑰水及荷荷巴油,具有鎖水、舒緩、鎮靜及消炎功能。不含酒精和化學成分,溫和有效地去除面上和眼部的化妝及污垢。

卸妝水感覺溫和不損肌膚,即使用係暗瘡位置都唔會刺痛,不過就要比日常用多一張化妝棉既用量先卸得乾淨,連帶落妝時唔知點解都溫柔左XD
用後感覺亦滋潤唔乾緊,毫無缺水乾緊。
以落妝水黎講,價錢稍貴少少,但買個安心都值得既。

♥ 眼部緊緻修護精華 (HK$398/29ml)
♥ 透薄保濕物理防曬乳液 SPF30 (面部及身體) (HK$278/118ml)

保養品方面主要係眼精華同物理防曬乳液。

♥ 眼部緊緻修護精華 (HK$398/29ml)
*100%天然 & 87%有機認證成分

呢張相會見到我白蝕既位置,由眼角位置到面頰,鼻翼都有。
好彩我本身都唔係太黑,所以唔細心睇既話望落唔算太明顯,化左妝亦唔會見得到。
我自己阿Q地唸,其實睇落黑眼圈都無咁明顯既>.<"
但另一邊眼個黑眼圈就...明顯左囉^^"

呢個眼部精華含多種優質天然有機精華油,有天然去水腫、緊緻、消炎、舒緩及抗衰老功能,有助保護眼周的脆弱部位,免受自由基侵害,也能激活眼底肌膚,改善浮腫。大部分眼部問題,如浮腫、發炎、腫脹、黑眼圈、眼袋、老化、魚尾紋及皺紋等等都一次過解決。

入面有個成分叫百里醌,係可以強化免疫系統既,希望對我既白蝕有幫助啦。
另外呢個成分都有消炎效果同具抗癌作用。
用左兩星期左右,效果係有既,特別係變緊效果唔錯,而兩隻眼都無咁大差距。

♥ 透薄保濕物理防曬乳液 SPF30 (面部及身體) (HK$278/118ml)
*100%天然 & 73%有機認證成分

白蝕既部份係唔會有黑色素去保護肌膚,所以防曬就變得特別重要,我本身都會用高系數既防曬產品,但呢枝防曬乳液含有非納米氧化鋅,不會被肌膚吸收及侵害細胞,仲用左不阻塞毛孔精油配方,是一個非常安全的物理性防曬乳液。
以天然礦物質利用物理散射和折射方式抵抗及阻隔UVA和UVB紫外線,也加入了有天然防曬功能的有機甜杏仁油和胡蘿蔔籽油,令乳液再多添一層防曬保護。
我會用左佢打底先,因為佢有有高效天然有機保濕精華油,保持肌膚全日水潤,搽既時候亦唔會泛白。

♥ 天然無害潤唇膏 (HK$78@)
*100%天然 & 88%有機認證成分
全素護唇配方採用多種有機精華油及樹蠟製成,香濃咖啡豆味,我本身唔係好飲到咖啡,會頭暈手震^^"但就好鐘意聞咖啡香味,呢隻潤唇膏就非常滿足到我既慾望。另外仲有香甜雲呢拿味、清涼薄荷香味、清甜香橙味。
對於我呢D夏天都可以乾燥到破裂既咀仔,佢滋潤度好夠,好快已經修復傷口,搽完大半日,只要唔食野既話基本上都唔需要補搽,而且唔會太令身同黏嘴,感覺舒服。



以上產品我暫時用左兩星期左右,肌膚狀態慢慢恢復中,白蝕位置亦無擴散現象。
會慢慢因應肌膚需求再加入唔同既保養品,希望調整返肌膚去健康適期啦。

Timeless Organics所有產品都以全人手方式製造,絕無添加!
輕微顏色不同及出現油水分離乃正常現象,並不會影響其品質和效果,建議使用前搖勻!
產品保質期各有不同,分別為 12 至 24 個月。

網頁: http://www.reussiintl.com/collections/timeless-organics
Timeless Organics Hong Kong Facebook 專頁: https://www.facebook.com/timelessorganicshk
Instagram:Timeless_Organics_HK

銷售點:FingerShopping、千葉草、Love.SkinShop、WB Beauty Shop & Reussiintl.com
澳門區:Lohas Life

Showroom:九龍土瓜灣旭日街 17 號泰捷工廠大廈 10 樓 1011 室

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...