2017年9月7日 星期四

Sensations ·At once@EverColor

隱形眼鏡品牌Ever Color 登陸香港啦!
早前Yandy特登去左日本夏祭—面白祭參加開鏡儀式,今次當然係要分享下佢地既美瞳啦:)
今次試左兩款Ever Color既1day con,無論係鐘意自然系定異國風都無問題:)


包裝簡約優雅,一眼就睇得出係日系品牌既包裝設計。
Ever Color係日本係非常有人氣既隱形眼鏡,澤尻英龍華設計及代言。

1day LUQUAGE係日本人氣爆哂燈既妖精之瞳架呢!想扮混血一定非佢莫屬,獨特既配色X紋理X霧化邊環設計,令眼神遊走係現實同幼想世界之間>////<

唔係成日化妝,1day Natural Moist Label UV主打自然加柔和眼神,而且舒適度無con能及,仲防UV添。

兩個系列都有4款唔同顏色,係咪唔知點揀呢?

我地成日話亞洲人係「黑眼珠」,其實我地既眼珠顏色係帶紅既暖褐色。
而Ever Color就正正係根據亞洲人既眼珠顏色去設計,所以戴上眼同眼珠既溶合度極高,絕對唔會出現ET眼。
含有磷酸鹽提升保水能力,戴得耐都唔會乾,舒適度完全唔需要擔心,仲有埋防UV功能,功效高達98%,咁就眼仔都唔怕曬啦。

我今次就揀左1day Natural Moist Label UV 既InnocentGlam同時1day LUQUAGE 既Airy Brown 試上眼俾你地睇:)

我素眼既時候,眼神係非常呆滯兼無神,有種魂遊緊四海既感覺XD
所以以前讀書時成日俾Miss拍我枱幫我招魂,但相信我,我真係認真上緊堂架XD

自從識得戴大眼Con之後,對眼精靈返哂,想要咩感覺就換對大眼Con:)
Inncoent Glam同Airy Brown兩款大眼Con配合唔同既妝容,完全好似換左個人咁。

♥1day Natural Moist Label UV #Innocent Glam
主打自然柔和眼神既日常用大眼Con,賣點是超大直徑14.5mm及著色直徑13.8mm,係我見過最大著色直徑既大眼Con。

略略偏紅調既顏色非常適合亞洲人既眼珠,啡得黎唔會死黃,外圈微微地透出一種迷濛既花紋,望落更加自然。

眼神戴起來非常溫柔,好似天生水注注既咖啡色眼珠,唔需要強調妝容,感覺係非常文青,充滿濃濃氣質風格>////<


♥1day LUQUAGE #Airy Brown
呢款係三色混搭既大眼Con,妖精之瞳就係Ever Con既代表作。

褐灰色本身就有一種活潑氣質,戴上眼非常有異國風情,而且特別適合皮膚偏黃或小麥色肌,因為非常顯白架,每次戴呢類顯色度高既大眼Con,都會令回頭率暴增XD

一般戴有灰調既大眼Con,都需要配合有存在感既妝容,但好出奇地呢款係三色混搭出黎既褐灰色即使係素顏,都唔會過於銳利,同眼精既溶合度非常恰到好處,有神又深邃,仲有種迷濛感,展現出微可愛又帶點性感既感覺,非常有輕熟感。

最後比大家參考一下兩款大眼Con既放大效果。
個人非常滿意,放大得黎感覺好自然,唔似死死實實既ET眼XD

另外發現越黎越多人追求高含水量既大眼Con,當然含水量高,鏡片就越柔軟壞舒適。
但相對地就比較容易吸收眼球表面既水分,會比較容易出現眼乾問題,所以揀返含水量適中既大眼Con就可以啦,唔一定要爆哂水先有水汪汪大眼既:)

更多資料,可參考
網頁: www.jpconnect.com.hk
Facebook Page: www.facebook.com/EverColorJPC/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...