2017年10月26日 星期四

舊區潮店‧一站式美甲髮型屋@DRY CUT HAIR SHOP

識得Yandy既人都知道我係個宅,無乜事死都唔出門。
出左去都務實以最快既速度做哂所有野返去摺埋XD

之前成日係屋企玩7日變色護髮素,搞到個浴室五顏六色洗餐矇,已經被禁止再係屋頂染髮啦^^; 只好死死地氣去Salon啦!

今次就黎到呢間都幾近我屋企既DRY CUT HAIR SHOP。
座落係柴灣既係舊式商場,地方唔算大,最近擴充到兩個舖位,裝修帶種工業風設計,加上原木木質都帶點粗礦,加上偏重玩味的圖案,環境幾有格調架。
髮型師、美甲師都好Young,價錢仲好大眾化。
最正係,仲有個玻璃房位可以整埋甲♥呢點好加分呀!
方便我呢D宅宅可以極速完成所有要做既野摺返屋企XD


其實我個頭都俾我玩爛左,又漂又染,D髮色一達達、又勁多天線^^"
髮型師就建議我染返均勻全頭既顏色,養好把頭髮先XD

洗個頭先,個頭金到一個點XDDD
髮型師話幫我染隻靚女啡做底,之後想玩款就更盡情。
佢仲特別係染髮劇到加入可以修護頭髮角質既精華,盡可能保護返D頭髮。

平時搽一個頭要幾耐?
髮型師快手到嚇親我,唔止快,仲係勁細心,髮根先上,再一層層咁上。
成個頭唔洗5分鐘就上好哂染劑啦@口@

等完洗個髮,洗既過程完全唔卡頭髮,果然加左精華係唔同D。
洗完出黎已經見到髮色整體均勻返哂,頭髮既質感柔韌得黎有種飽滿感。

吹返乾個頭就開始剪髮啦,我最近慢慢留返長D頭髮,所以髮型師主要幫我分返區,修剪返亂左既髮絲。

個幾鐘,染+剪既部分就完成哂啦!
染好之後,顏色係帶有霧感既亞麻色,非常厲害既位係因為我本身頭頂有布甸,髮尾卻漂染過^^"但染後整體色調做到上下完全一致。
而且染後頭髮完全無粗糙感,摸上手仲滑左好多,毛燥同天線明顯減少左,唔係因為髮型師有幫我夾直,係之後自己洗頭都覺得無咁打結,髮質感覺更加柔嫩健康。


之後係指甲既部分。
由於慶祝擴充開幕及增設美界甲服務,所以送一次單色LED啫喱手甲美甲體驗 (價值$168)
真心抵喎:)

而且美甲師一D都唔馬虎,好細心幫我打磨返靚靚個甲型同修走哂D死皮。

仲加碼幫我畫左兩朵浦公英,望到D指甲都覺得有陣風吹過咁清新呀♥

大約兩個鐘就搞掂哂可以返屋企宅啦XDDD


為慶祝<Dry Cut Hair & Nail>擴展營業增設美甲服務,營運團隊特意為各位粉絲送上一系列的慶祝活動,不論新舊粉絲,只要於活動期間參與指定消費,即可獲得豐富獎賞,活動詳情如下:

★ 第一彈:<染髮の體驗美甲>
時間:9月19日至10月31日
只要惠顧$580抗敏染髮連剪髮套餐,即送你一次單色LED啫喱手甲美甲體驗 (價值$168)


★ 第二彈:<電髮の體驗美甲>
時間:11月1日至12月15日
只要惠顧$880負離子/數碼燙髮連剪髮套餐/$980抗敏挑染連剪髮套餐。,即送你一次單色LED啫喱手甲美甲體驗 (價值$168)

★ 第三彈:<二人同行の一人半價>
時間:12月16日至2月15日
只有在活動期間內,二人同行即可享一人半價優惠,優惠期有限、不容錯過!
(此優惠只適用$580抗敏染髮連剪髮/$980抗敏挑染連剪髮套餐)

*為保障服務質素,以上服務必須提前最少一天預約,敬請見諒!

Facebook Page:https://www.facebook.com/DRYCUTHAIRSHOP/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...