2017年10月7日 星期六

讓肌膚沐浴在玫瑰花海@gülsha晨露純玫瑰活肌水

向來對玫瑰產品興趣不大,可能日常接觸到既玫瑰味都好化學,感覺好膩>.<"
但今次接觸gülsha 晨露純玫瑰活肌水,令我對玫瑰有少少改觀。

gülsha 晨露純玫瑰水50ml及200ml
以古法蒸餾技術,一點一滴萃取出極致矜貴的玫瑰純露;保留玫瑰最高活性,其活性成分更高達300多種,喚醒肌膚自然美。


一瓶50ml gülsha 晨露純玫瑰水蘊含7500瓣大馬士革玫瑰花精華。
坊間其他品牌的玫瑰花水,一瓶200ml只蘊含200瓣大馬士革玫瑰花架咋。
難怪香味咁天然,真真正正感受玫瑰既味道,原來係咁好聞,溫柔又清幽既味道。

長知識時間,原來玫瑰都有唔同級數XD
全世界僅有兩個地區種植這種優質獨特大馬士革玫瑰,而土耳其西南部伊斯帕爾塔更有 “玫瑰之鄉” 之稱,古爾坎家族半世紀前已經開始種植大馬士革玫瑰及提煉玫瑰精油,創建了專屬的玫瑰護膚品牌—gülsha (古爾莎)。
而大馬士革玫瑰又被稱為“五月玫瑰”,日出時分由人手採摘,此時玫瑰盛載露水,以古法蒸餾,保留玫瑰最高活性,可以達到高效保濕、抗敏、深層修復及改善肌膚。
咁高級數既玫瑰,唔怪得之同我遇過既玫瑰產品既香味咁唔同。

gülsha 晨露純玫瑰水共有兩種不同容量, 50ml噴霧裝同200ml補充裝。
200ml我放係屋企,主要係用黎自己DIY天然無添加保濕、抗敏降紅面膜:)


我懶懶豬會直接將玫瑰水倒入瓶蓋,浸濕面膜紙。

面膜紙都係玫瑰花壓紋架>////<

敷起黎冰涼冰涼FEEL,能夠鎮定皮膚,淡淡柔和既玫瑰味好有舒緩感。

爽膚兼急救降紅,肌膚整個乾淨舒服。

仲可以配合保濕噴霧器,放在室內地方(例如, 寫字樓)更會全方位為肌膚保濕,不過我唔捨得呀。


另外仲有50ml噴霧裝,我會直接帶係身,方便24小時作保濕或者定妝使用。
無多餘成分,噴霧質地清爽,妝後噴都唔會整花個底妝,仲有有非常好既鎮靜皮膚效果,為每一吋肌膚緊守保護屏障。

肌膚質素唔太好時,我用直情用玫瑰水取代化妝水。
噴灑上面既感覺,好似天然香水咁,好療癒♥



銷售點 :

萬寧、莎莎 及Zoe by Profex專櫃︰
尖沙咀海港城港威商場三階3202 號舖LOG-ON
觀塘apm一樓21號舖LOG-ON
銅鑼灣時代廣場B1地庫LOG-ON

電話查詢:3568 3850 
網站:http://www.gulsha.com.hk/
Facebook: Gulsha Hong Kong

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...