2017年11月6日 星期一

氣質系髮則@10/10 Christophe Robin《Dreaming Of Volume》

早前出席左 "Dreaming Of Volume" Christophe Robin 玫瑰豐盈淨化髮泥發佈會。


由創辦人兼法國知名的髮色專家Christophe Robin親身黎到香港為我地介紹產品,經常為眾多國際巨星設計髮色及染髮,星級客戶包括一代名模Claudia Schiffer, Kate Moss, 澳洲天后Kylie Minogue及法國影星Audrey Tautou, Sophie Marceau等等。Christophe認為,沒有健康的頭髮就沒有美麗的色彩,因此他研製了可為染後髮質作深層修護的護髮產品。




玫瑰豐盈淨化髮泥 CleansingVolumizing Paste with Pure RassoulClay and Rose Extracts (HK$430 / 250ml)

品牌中最受歡迎系列之一【玫瑰精萃的玫瑰豐盈護色系列】今年10月隆重推出玫瑰豐盈護色系列第4位成員 ─ 玫瑰豐盈淨化髮泥,內含純淨羅素火山泥和玫瑰精萃,其獨特配方可在護色的同時創造出卓越的豐盈感,一用就即時有明顯效果,其效果將隨著長時間使用更為明顯。


蘆薈保濕修護噴霧 Hydrating Leave-In Mist with Aloe Vera (HK$300 / 150ml) *將於2017年11月中旬發售

含有100%植物活性成分,可以有很好的舒緩以及改善頭皮的問題。而當中的蘆薈膠為髮根到髮絲提供長效的保濕效果。當中不含矽靈silicone-free,以清爽輕盈的質地,為髮絲補充水份。使用後不會有負擔感,同時令頭髮變得有光澤及順滑。


即時試,即時洗頭,真係即時摸得出有分別喎>口<

吹乾後,頭髮變得好有質感,好似造型過黎咁,而且好有垂墜氣質感,摸上手好有彈性咁。

估唔到洗個頭都有咁既變化,真係好神奇。


當天有著名影星及模特兒Rosanne Wong 及Paula Taylor親身到場,除左即時體驗全新玫瑰豐盈淨化髮泥即時豐盈效果之外,緊係要請Shhh創作總監Marvin Lin分享2018髮型與髮飾潮流,等我地偷下師:)

Marvin Lin真係好勁,三、兩下手勢就幫Rosanne Wong 及Paula Taylor整左個又襯到套衫,又襯到個人既靚靚髮型,不愧為業界內最具身價的造型師之一。


2018既髮型著重自然隨性既感覺,由線條明顯既編髮轉向細緻既小心機,加上髮飾既配合就更有亮點。


由於髮型簡潔,亮麗既髮質就係取勝關鍵,髮飾上既運用亦都係大大加分位。
Marvin Lin既示範真係令全場都拍哂手呀:)


好開心10/10 HOPE 創辦人楊啟良先生(左一)不斷引入天然優質既產品。

沒有健康的頭髮就沒有美麗的色彩,從此大家都可以輕鬆係屋企進行護髮,效果更嫓美專業髮型屋。

一週一次既深層清潔,成分天然無害,專修補頭髮內的纖維,解決染髮劑的化學成分而造成的敏感或脆弱髮質,並隨著時間累積頭髮豐盈度,絕對係一大喜訊。

了解更多:www.christophe-robin.com

Christophe Robin於下列店櫃有售:

香港
10/10 HOPE (銅鑼灣誠品店)
銅鑼灣希慎廣場8樓誠品書店803號舖
Tel. +852 3419 6772

10/10 HOPE (LAB Concept)
金鐘金鐘廊LAB Concept B11舖
Tel. +852 5920 7079

10/10 HOPE (尖沙咀誠品店)
尖沙咀星光行2樓
Tel. +852 3419 1043

10/10 HOPE (太古城誠品店)
太古城中心地下074店G002鋪
Tel. +852 3419 1134

10/10 HOPE (又一城店)
九龍塘又一城UG-40號舖
Tel. +852 3105 0885

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...