2017年11月25日 星期六

以植物撫平毛躁@BOTANIST

天氣凍左之後,頭髮開始有D毛燥打結,試左個新認識既植物共存的生活品牌感覺又唔錯喎。


黎自日本既BOTANIST,產品成分90%以上來自天然植物,祟尚簡單就是美的生活態度,是著重天然植物成分和清水,以護髮及護膚用品為中心的生活品牌。

♥ BOTANIST保濕滋潤套裝
♥ BOTANIST清爽順滑套裝




保濕滋潤係黑蓋,清爽順滑就白蓋,一套有洗髮水同護髮素。


有D女仔天生頭髮蓬鬆同凌亂,我本身無呢個問題,但唔知係咪Keep住漂染既關係,頭髮開始會有亂撓問題,黎到比較乾燥既秋冬季,仲會卡髮絲、同有斷髮問題。

BOTANIST清爽順滑套裝成分天然,更追求“清潔能力”和“光滑效果”。洗髮水和護髮素的共同成分包括椰子 、棕樹 和大豆。此外,洗髮水更有甘蔗、甘草和玉米等成分而護髮素則有牛油果和澳洲堅果。

除左實現保濕與清爽的需要,打做輕盈柔順的髮質,同時增強髮絲彈力與韌性,打造光澤美髮。


洗髮水係淡淡青蘋果與玫瑰香氣,感覺清香,一D都唔俗氣。


護髮素就係蘋果與莓果淡淡香甜味,洗既時候其實都無太大感覺,同一般洗頭水、護髮素差唔多。


但洗左幾日,就感覺到髮絲比較有彈力與韌性,光澤感慢慢返黎。
整體舒服自然,頭髮順服左唔少。

而另一皇牌,BOTANIST保濕滋潤套裝,以植物性精華將受損的頭髮輕柔洗淨,撫平毛躁的同時還能深層修護,使秀髮變得保濕潤澤。

更多資料
BOTANIST: http://botanistofficial.com/hk/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...